مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

وصیت نامه شهید حمید تقوی فر

دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۱۶ ق.ظ

حمید تقوی فر

به نام خدا

به : همسر، فرزندان، بستگان

احتراما

از همگی حلالیت می طلبم، خودم می دانم عنصر خوبی نبودم و بعضا وظیفه اسلامی خودم را نتوانستم انجام بدهم ولی تلاش کردم و می خواستم که خوب باشم و وظیفه اسلامی خود را نسبت به همه به نحو احسن انجام دهم . لذا مجددا  از همگی حلالیت می طلبم. توصیه یک فرد مسلمان به بازماندگان این است که از دعای خیر فراموشم نکنید. انقلاب اسلامی که آرزوی انبیای الهی، ائمه طاهرین، مومنین  و مومنات، مستضعفین عالم به رهبری امام خمینی (ره) و ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان و خانواده ی محترمشان و امت شریف و مقاوم ایران اسلامی محقق شده؛ فراموش نشود. از مساعدت و همکاری رهبر عزیز دست برندارید.

درثانی وحدت خودتان را فراموش نکنید. دنبال اجرای دستورات خداوند متعال و انبیاء و ائمه طاهرین باشید. بهانه برای تفرقه زیاد است و راحت می شود پیدا کرد که از یکدیگر فاصله بگیرید و رضایت شیطان و غضب الهی را فراهم نمایید. هنر این است که دنبال بهانه برای وصل و ارتباط با خدا باشید.

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">