مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۱)

سلام 

من شهید های مختلفی رو دنبالشون رفتم ،اولش با یه دید خیلی ساده اما بعد خیلی چیزا رو فهمیدم .اول اشنایی من با اقا محد رضا از این جا شروع شد که داخل لینک های حالا تبریک یا صلوات برای شهید یا ایشون بیشتر میومدن یا شهید بیضایی ،زیاد توجه انچنانی نکردم تا رفتم مزار شهدا دانشگاه امام حسین ،من وقتی میرم اصلا دلم نمیاد کثیف باشه اونجا مال شهداست ،داشتم تمیز می کردم دیدم یه خانمی یه جا نماز داد بهم .اتفاقا از اون جا نماز داشتم با عکس حاج قاسم اما وقتی گرفتم یه حالی شدم .قایمش کردم کارام که تموم شد برش داشتم نگاش کردم بعد انگار دارم دنبال چیزی توی اون عکس می گردم دست می کشیدم ،اومدم خونه موقعه خواب رفتم سراغ تبلت سرچ کردم ملازمان حرم شهید محمد رضا دهقان امیری برام جذاب بود شخصیت اقا محمد رضا اما یه ترس خفیفی تو دلم افتاد چون برادر من با این که دوازده سال بیشتر نداره اما خصوصیت اخلاقیش خیلی شبیه اقا محمد رضا هست واز لحاظ ظاهری هم شباهت دارند یکم ...

وترس من از اونجایی هست که ارتباط من و برادرم دقیقا میشه گفت شبیه خواهر ایشون وشهید بود ...

برادرم دقیقااا روز عاشورا به دنیا اومده، اصلا قرار نبود بمونه خود اقا امام حسین(ع) برش گردوند به ما ...

هر کسی میخونه این متن رو خواهش می کنم برای خودش وعاقبت بخیریش دعا کنید ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">