مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

پلاک و انگشتر شهید مسعود عسگری

دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۵۳ ب.ظ

همرزم شهید مسعود عسگری:

قبل از عملیات با هم قرار گذاشته بودیم اگر مجروح یا شهید شدیم قبل از هر اقدامی لوازم مهم مثل بیسیم و 

جی پی اس رو برداریم ،همینطور انگشتر و ساعت هامون. از همه چی مهمتر انگشترامون بود.

وقتی بانگ توپ٢٣بلند شد و مسعود و همرزمانش روی زمین افتادن ، رسیدم بالای سرش بیسیم و جی پی اس رو برداشتم،مسعود رو کشیدم عقب و سوار بر ماشین به سمت درمانگاه.

 تو درمانگاه صحرایی با چشمانی پر اشک، یاد حرفمون افتادم ،خواستم انگشتر رو در بیارم،انگشتر رو کمی حرکت دادم اما دلم نیومد،بدنش پر از ترکش بود،همینطور دستها و انگشتان،دلم نیومد انگشتر رو به زور و از روی زخم ها در بیارم.دوباره سوار بر ماشین بعدی به سمت عقبه و قسمت شهدا برگشتیم.خیلی پیگیر انگشتر مسعود بودم ، با دعوا وارد قسمت شهدا شدم و از مسئولش پیگیر شدم، گفت :نگران نباش به دست صاحبش میرسه.

اما من همچنان نگران قولی بودم که به هم داده بودیم...

برگشتیم به ایران و وقتی انگشتر رو دست مادرشون دیدم.دلم آروم گرفت.

کانال آقا محمودرضا

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">