مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه



مهرعلی عباسی، از دوستان شهید مدافع حرم «مرتضی کریمی» در گفتگو با خبرنگار گروه جهاد و مقاومت مشرقدرباره نحوه شهادت این عزیز گفت: آنچنان که دوستان و همراهان شهید در سوریه تعریف می‌کنند، گویا یک آمبولانس حاوی پیکر شهدا و تعدادی مجروح در حال حرکت بوده که راننده آن از سوی تک‌تیراندازهای داعش مورد هدف قرار می‌گیرد و مرتضی کریمی به سراغ امبولانس می‌رود تا آن را از معرکه خارج کند که این بار آمبولانس مورد هدف موشک قرار گرفته و منهدم می‌شود.

عباسی افزود:هنوز یک سال از درگذشت خواهر شهید کریمی که در تصادف به رحمت خدا رفت، نگذشته که خبر شهادت آقا مرتضی را برای خانواده آوردند و همه فامیل و آشنایان در تهران و شالِ تاکستان قزوین، چشم انتظار پیکر این عزیزشان هستند.

عباسی همچنین به حال و هوای این روزهای دختران 4 و 9 ساله شهید کریمی اشاره کرد و گفت: چند روز پیش (25 دی‌ماه) تولد سی و چهار سالگی آقا مرتضی بود و بچه‌هایش حال و هوای خاصی داشتند.

شهید مرتضی کریمی در گردان الزهرا(س)ی لشکر 10 سیدالشهدا(ع) خدمت می‌کرد و در سوریه هم به عنوان فرمانده گروهان، مشغول دفاع از حرم حضرت زینب(س) بود. او همچنین فرماندهی یک ناحیه مقاومت بسیج در شهرک ولیعصر(عج) تهران را هم بر عهده داشت.


منبع:

کانال شهید مهدی عزیزی

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">