مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه


تحصیلات و سن ایشان؟؟

دوره ابتدایی روخوندن متولد1350

از طرف کدوم لشکر اعزام شدند؟ از چه گردانی؟؟

فاطمیون.

چند ساله ازدواج کردین؟!

چند یادگار از شهید دارید؟

1380ازدواج کردیم. ویه دخترفاطمه سادات.

چندبار به سوریه اعزام شدند؟! در سفر چندم به شهادت رسیدن؟

دفعه اول بود رفتن وبه درجه شهادت رسیدن.

هدف و انگیز ایشان از رفتن به سوریه چی بود؟!

زیارت وحفظ حریم خانم زینب س. ونابودی کفر ونفاق انشالله بافرج آقامون صاحب عصرعج.

شما با اعزام ایشان موافق بودید؟!

نه.حدودا6ماه صحبت رفتن وتوی خونه بود اما بلاخره باصحبت های ایشون من راضی شدم.

در مورد لحظه ایی که صحبت اعزام رو کردند بگید برامون،چی گفتن و چطور راضی شدید؟؟!

همیشه میگفتن فقط برای زیارت میرن. میگفتن که اونجاحرم خانم زینب وحضرت رقیه به امثالی مثل مانیازدارن

ولی به من میگفتن نگران نباش شهادت لیاقت میخواد من ندارم  به خاطراینکه من نگران نباشم میگفتن.

ولی همرزم هاشون میگفتن که ازهمه زودترآماده بودن برای رفتن به خط حمله.




  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">