مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه


در زمان خواستگاری ایشان فرمودندکه یک بال از پاسداری در سپاه دارم و بال دیگری میخواهم تا بتوانم پرواز کنم و به شهادت برسم ؛ من به ایشان گفتم به شرط اینکه:🌹پاک و پایدار باشید🌹 و ایشان از همون روز ازمایش خون که رفتیم دو علامت p.p (نماد پاکی وپایداری)را در امضای خودشون قرار دادند تا برای همیشه به یادشون باشه و در آخرین تلفنی که ساعت۱۱:۱۰دقیقه مورخ ۹۴/۰۷/۲۰ از سوریه تماس گرفتند به من گفتند که دفتر خاطراتم را که در سوریه نوشته ام به دست استادم برسانید (فرمانده لشکرشان) و در همان تلفن اخر تاکید کردند که این پاکی و پایداری را به پسرمان محمد مهدی یاد بده و بعد ازمن هرگز خودتان را به ذلت نیندازید و محمد مهدی را با عشق ولایت بزرگ کن و در اخرین پیام کوتاه دقیقا این را نوشتند سلام  درود بر پاکی و پایداری عشق دوستتان دارم./منبع:کانال شهید مسلم خیزاب

فرمانده گردان یا زهرا(س) 

اولین شهیدمدافع حرم لشکر۱۴امام حسین(ع)

شهیدمسلم خیزاب

 شهادت: ۲۰مهر ۱۳۹۴

 @AkhbareIsfahan

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">