مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه


در عملیات آزاد سازی اطراف تدمر تصمیم بر این شد که از ارتفاعات کنار جاده ای که داعش از آنجا برای خود آذوقه و مهمات می بردند حمله صورت بگیره از اونجایی که فاطمیون همیشه در اول خط حضور دارند عملیات رو انجام دادن و چندین ارتفاع از جمله جبل المزار (امام زاده)ای که داعش اونجا رو با خاک یکسان کرده بود رو پس گرفتند.

و پس از تثبیت نیروهای دشمن داعشی حملات سنگینی رو انجام دادن و که در ارتفاع اول، سنگر اول مصطفی و همسنگرانش بودند.

به قدری حمله شدید بود که بچه ها رو زیر آتش 23 گرفته بودن که حتا نمیشد سر راست کرد.

به همین دلیل داعشی های تکفیری از ارتفاع بالا اومدن و نارنجک داخل سنگر «مصطفی» پرتاب کردن که منجر به شهادت خودش و سه تن از همرزمانش شد.

در سنگر دوم من بودم (جوان 17ساله)پشت پیکا شروع کردم به شلیک 7الی 8 تا از آنها را به درک واصل کردم

به هیچ وجه ترسی در دل نداشتم، ولی از شدت گرما و خستگی گلویم چنان خشک شده بود که نای حرف زدن نداشتم که ناگهان پیکای من قفل کرد.

در همین حین یکی از داعشی ها روی سرم ظاهر شد اسلحه را سمت من گرفت ماشه‌اش را کشید ولی انگار که اونم تیر تمام کرده بود.

لوله کلاشش رو گرفت و محکم و با قدرت تمام به ساق پام کوبید، منم فوری نارنجکی که تو دستم بود رو کشیدم که اگه بطرفم بیاد هم انو بدرک واصل کنم و هم خودم شهید بشم.

تا اون نارنجک رو تو دستم دید دستاشو بالا برد و شروع کرد به عقب رفتن و پا به فرار گذاشت.

همین جا بود که به لطف و عنایت خدا و حضرت زینب(س) نارنجک در دست من منفجر نشد.

صدایی از اون بیرون اومد مث خالی شدن باد تایر ماشین و منم فوری نارنجک رو انداختم و شروع کردم به دویدن به سمت نیروهای خودی.

روایتی از نحوه شهادت شهید«مصطفی عارفی» تا معجزه و کرامت حضرت زینب(س)به روایت رزمنده فاطمیون

ڪاناڸ رسمے«شــ‌هداے فاطمیوڹ»

telegram.me/joinchat/BiR4FjzRqhg2VN5QCqs4jg

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">