مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

وصیت نامه شهید محمدحسین مومنی

يكشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۶:۱۳ ب.ظ

وصیت نامه «طلبه شهید محمد حسین مؤمنی»  بعد از گذشت 5 روز از شهادتش منتشر می‌شود. شهید مؤمنی در این وصیت نامه که در 15 فروردین ماه سال 96 و فقط یک روز قبل از شهادتش نگاشته شده است با اطمینان از ملحق شدن به دوستان شهیدش همچون سید مصطفی موسوی و مرتضی حیدری می‌نویسد. متن کامل وصیت نامه این شهید  در ادامه قابل مشاهده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

1396/1/15

وصیت نامه محمد حسین مؤمنی فرزند احمد تبعه پاکستانی که در منطقه با نام محمد حسینی فرزند مصطفی، گروه 61 شناخته می‌شوم.

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه مولانا و مقتدانا امیرالموؤمنین

 علی بن ابی‌طالب علیه السلام

برای شادی روح شهدای مدافع حرم یک صلوات عنایت فرمایید.

خدایا تو را به زینب(س) قسم می‌دهم که ما را از فیض شهادت محروم نفرما.

پدر و مادرم از شما می‌خواهم که بعد از شهادت من برای من گریه نکنید بلکه به مظلومیت سالار شهیدان آقا اباعبدالله الحسین(ع) فکر کنید و گریه کنید. دوستان و آشنایان یک لحظه از فرهنگ جهاد و شهادت و امر به معروف و نهی از منکر غافل نباشید که اگر خون شهدای کربلا و پیام زینب(س) نبود، امروز اسلام و قرآن در عالم پیشرفت نمی‌کرد.

عزیزان من باور کنید که شهادت از عسل شیرین تر است اگر در بطن کلمه شهادت بروید متوجه خواهید شد که چقدر کشته شدن در راه خدا شیرین است. انشاالله به زودی به جمع دوستانم شهیدان سید مصطفی موسوی و مرتضی حیدری و همچنین بقیه شهدای مدافع حرم می‌پیوندم. 

در پایان از همه اعم از خانواده، دوستان، فامیل، آشنایان، اساتید و هرکس که به گردن ما حقی دارد حلالیت می‌طلبم، لذا حلالم کنید.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

ڪانال مدافعان حرم

@Iran_Iran

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۶۳)

خیلی دلتنگتم محمد حسینم کاش بودی خیلی غریبم
پاسخ:
شهدا هستند ... کاش چشمان ما لایق دیدارشون بشه 
خدا به شما صبر بده ان شااله
رفیق دست ما رو هم بگیر
  • راحیل سادات
  • داداش برا منم دعا کن شهید شم😭

  • سیده رقیه
  • سلام برادر شهیدم

    راه نشانم بده!! میخوام شهیدانه زندگی کنم وشهیدانه به لقاء الله بپیوندم.....

    برای شادی روح این شهید عزیز صلواتی بفرستیم

    این عزیزان برای امنیت و آرامش ما جان خود را دادند

    و ما باید راهشان را ادامه بدهیم

    سلام ان شاء الله من هم روزی شهید خواهم شد به برکت صلوات بر محمد و آل محمد ان شاء الله ای شهید عزیز این آرزوی من را برآورده بفرما. 

    سلام ان شاء الله من هم روزی شهید خواهم شد به برکت صلوات بر محمد و آل محمد ان شاء الله ای شهید عزیز این آرزوی من را برآورده بفرما. 

    اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا...

    شهدا مدیونیم و شرمنده...

    دعا و شفاعت یادتون نره...

    شادی روحشون صلوات...

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

    اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا...

    شهدا مدیونیم و شرمنده...

    دعا و شفاعت یادتون نره...

    شادی روحشون صلوات...

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

    خوش ب حالت برادر

     

  • یا مهدی عج
  • سلام بر تمام شهدایی که در راه خدا جان خود را فدا کردند.

    و به دشمنان اسلام به دشمنان دین خدا نشان دادند که

    در راه خدا هر کسی حتی جان خود را فدا میکند.

    امّا امان از

    مسلمانانی که به نام مسلمانند ولی دشمن اصلی دین و راه خداوند هستند

    امان از کسانی که حتی برای تشکر از این همه نعمت خداوند حاضر نیستند 

    بیست دقیقه از وقت خود را برای سپاسگزاری از خداوند و آرامش روح و روان خود برای خداوند بگذارند.

    شهدا غذا شدن دو رکعت نماز شب را گناه می‌دانستند اما بعضی ها

    حتی گناه کبیره را هم با آرامش و خیال راحت انجام میدهند.

    سلام بر کسانی که زندگی خود ا فقط برای خدا و دین خدا انجام میدهند🖤

     

    خدا کنه بتونیم خواهر خوبی براشون باشیم

  • گروه جهادی ایثار و همیاری امام جواد(ع)
  • سلام بر شهید

    توفیقی بود که با تو‌آشنا شوم

    برایت صلوات و فاتحه می خوانم درود بر شما که راه را پیدا کردید و بما هم نشان دادید برایمان دعا کنید و در قیامت شفیع ما هم باشید 

    اللهم اجل لولیک الفرج 

    برادر شهیدم

    دعا کنید ما هم راه شما را ادامه دهیم وشهید شویم.

     

     

    برای من هم دعا کن شهید بشم

    السلام علیک ایها الشهدا والصدیقین

    ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده......

    درودخدا برشما شهیدان راه حق.التماس دعای شهادت

  • عاشق شهادت
  • سلام برادر دست من را هم بگیر و من را از شیطان و شیطان درونم دور ساز با کمک صلوات بر محمد و ال محمد

  • محروم از فیض الهی
  • خوشا بحالت ما ماندیم و حسرت شهادت

    تنها دلخوشی ما اینه که شفاعت ما رو در آن دنیا بکنی🌺🌺

    برادرشهیدم برای من حقیر هم دعا کنید که خدا پاکم کنه ودرراه خدا به شهادت برسم ودخترام عاقبت بخیر وسلامتی داشته باشن 

    سلام 

    شهادتتان مبارک.برایم دعا کنید من هم ارزوی شهادت دارم.

    انشالله شفیع ما هم باشید.التماس دعا

    کمک کن بتونیم راهتونو ادامه بدیم و عاقبت بخیر شیم

  • سرباز کوچک ولایت اردوان
  • سلام علیکم کاهش من سر تا کناهگار هم ابتدا شفاعت  و سپس دعوت به شهادت می نمودید

    سلام برادر شهیدم.

    میشه برای منم دعا کنی تو که ب خدا نزدیکتری حال دلم خوب نیست اصلا حال دلم خوب نیست از خدا خواستم منو ببخش منو از دنیا ببره خسته شدم من چقدر تحمل دارم بخدا خسته شدم به خدا بگو خودت دیگه نمیتونم و هوای عزیزانمو داشته باشه.

    شفاعت ما رو اون دنیا بکن

  • حسن کاظمی
  • سلام شهید عزیزم محمدحسین

    من هم آرزوی شهادت در راه خدا دارم. از خدا بخواه به آرزویم برساندم

    اگه میشه حداقل بیا به خوابم. من که لیاقت ندارم ولی بگو چه کنم تا وقتی هستم شهدا و خدای شهدا از من راضی باشند؟

    ممنونم محمدحسین جان عزیزم..فداتون بشم

    سلام،شهادت مبارکتون باشه،دست ما رو هم بگیرید تا اول پاک شیم و بعد لایق

     

     

  • زینب حسین زمان 🥺
  • سلام علیکم برادر گاه چه دلتنگتان میشوم😭شهادت آرزومه دلم می خواد از یاران حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف  باشم🥺از اون ۳۱۳دعا کن برا داداش صدام و میشنوی؟💔

    سلام 

    سلامتی آقا امام زمان (عج) صلوات 

    انشاءا... برای ما هم دعا کنید که شهید باشیم و  بعدش هم شهید شویم 

    سلام 

    سلامتی آقا امام زمان (عج) صلوات 

    انشاءا... برای ما هم دعا کنید که شهید باشیم و  بعدش هم شهید شویم 

    یا امیر المونین حیدر 

  • دیوانه شهادت
  • سلام برادر شهیدم به حضرت زینب سلام مرا برسون بگو عاشقایت منتظر دعوت به شهادت هستند.(( یازینب الکبری س ))

    سلام برادر شهیدم

    خوشا به سعادتتان

    شما را به خدا در قیامت شفیع من هم باشید

    از خدا بخواهید هیچ وقت من رو به حال خودم نگذارد.

    برادر شهیدم دعا کنید من هم سعادت شهید شدن داشته باشم و با شهادت زندگیه 

    الهی و معنوی را شروع کنم

    چون زندگی الان زندگی نیست همه چیز در آنجاست.خیلی دوست دارم زود به وصال یار یعنی خدا برسم

    اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم

  • خادم الشهدا
  • بسم رب شهدا وصدیقین 

     

    تنها خواسته ی که دارم اینکه همه جوانا عاقبت بخیر شن 

    ویه نگاه هم به ما کن

    اللهم توفیق شهادته فی سبیلک به حق شهدا و امام‌ شهدا نصیب همه جا ماندگان از قافله شهدا بشه انشالله

  • فشفشه کازرونی
  • شهدا دست ما رو هم بگیرید

    خوش ب سعادتتون

    دوست دارم

    ما را هم شفاعت کنید 

    😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢

  • محمد حسین
  • انشالله همین جمع شهید بشویم

    • سلام من واقعا نمیدونم ﭺگونه باید این محبت شهیدان رو جبران کنیم😳
  • دوس دارم شهید بشم
  • سلام داداش کمکمون کن در ظهور مولا سهیم باشیم و ماهم به درجه عزیز شهادت برسیم ان شاءالله کمک همه کن داداش شما خیلی مهربونید داداش اللهم عجل لولیک الفرج سلام منه ناقابل رو به پاکان برسون عزیز خدا درود خدا برشما پاکان  

    رفتید تا بمانید و ماندید من هم دوست دارم در مثل شما در دنیا و آخرت بمانم

  • گمنام ین گمنام
  • داداش جان سلام

    خوبی رفیق

    حاجی کارم گره خورده

    میشه کارمو خودت درست کنی

    خیلی دلم گرفته از اوضاع گناه الود دنیا

    مارو هم تو جمع رفیقانه ی شهداییتون میشه دعوت کنی:)

    سلام برادر شهیدم

    نمیدونم چرا ولی با یک شور و حال خاصی به دنبال خواندن وصیت نامه ات آمدم و خواندم.لذت بردم.خانه آخرتت آباد باشه داداش.

    خواهشا داشتم از شما و دیگر شهدای عزیز:مدتیه توی کارهام.گره میرفته،یا بهتره بگم زندگیمو با سختی دارم گذرون میکنم،ازتون خواهش میکنم شفاعت من رو به درگاه خداوند متعال بکنید.امیدوارم که خداوند متعال به آبروی شما بزرگواران گره از کار من هم بگشاید.

    سلام برادر شهیدم

    نمیدونم چرا ولی با یک شور و حال خاصی به دنبال خواندن وصیت نامه ات آمدم و خواندم.لذت بردم.خانه آخرتت آباد باشه داداش.

    خواهشا داشتم از شما و دیگر شهدای عزیز:مدتیه توی کارهام.گره میرفته،یا بهتره بگم زندگیمو با سختی دارم گذرون میکنم،ازتون خواهش میکنم شفاعت من رو به درگاه خداوند متعال بکنید.امیدوارم که خداوند متعال به آبروی شما بزرگواران گره از کار من هم بگشاید.

    مرد واقعی شما بودید.دست مارو هم بگیرید.یاحسینع

    در کوی نیک نامان ما را گذر ندادند

    گر تک نمیپسندی تغییر ده قضا را

    در کوی نیک نامان ما را گذر ندادند

    گر تک نمیپسندی تغییر ده قضا را

    خدایا به حق شهدا ما را ببخش

    پاسخ:
    آمین

    منم میخوام شهید بشم 😭

    روحت شاد شرمنده ام که حرفی ندارم روسیاهم از گناه😔

    درود خدا برشما شهیدان راه حق برای عاقبت بخیری مان دعا کنید دعاکنید لایق شهادت شوم شفاعت کنید مارا نزد ارباب بی کفن

  • (کوچیکتون) محسن
  • اللهم ارزقنا شهادت فی سبیلک... آمین یا رب العالمین 🥺

  • شهید عباس دانشگر
  • خوشا آنان که محرم با تو بودند...

    ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده 

    بارها به مقام و سعادت شما حسادت کردم،بارها ازتون گلایه کردم که خوب عاقبتی نصیبتون شد،پس ما بیچاره هارو دریابید،ما ره گم کرده هارو تنها نذارید،به پای جهل و غفلت ما صبوری کنید و مثل یه مربی گام به گام و قدم به قدم مارو هم به وصال عشق برسونید

     

     

     

    سلام داداش محمد حسینم میشه خواهش کنم برای خواهر دور افتاده ات هم دعای کنی بلکه این قلب پر از آشوبو و سرشار از مشکلاتم حل بشه و بتونم به عنوان خواهر وظیفه ای مادر را در حق خواهر و برادرم تمام کنم و اونارو ب راه راست راه شما شهدا ختم کنم کمکم کنی

     

    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین علیه السلام 

     قاسم بن الحسن علیه السلام وار شدید ما رو هم شفاعت کن شهید عزیز 

    سلام به همه دوستان شهدایی که در ظاهر زنده ایم!!

     

    براهم دعا کنیم که شهادت نصیب و روزیمون بشه انشالله شهدا قطعا برامون دعا خواهند کرد٪٪٪٪٪٪

    خدایا عاقبت ما را هم ختم به خیر کن شهدا شرمنده ام اللهم اجعل عواقب امورنا خبرا  

    در گلشن عشق آب و تاب است شهید شیرازه ی سرخ انقلاب است شهید

     دارد چه اگر غروب خورشید، اما تفسیر طلوع آفتاب است شهید

                           شهادتت مبارک

  • گمنام . . . 💔🥀
  • سلام شهید بزرگوار 

    من تنها آرزوم شهادته چند وقت پیش یکی از فامیلامون سفره صلوات گرفته بود اسم ۱۲ تا امام روی سفره به کار رفته بود من ۱۲ تا امام رو قسم دادم که شهید بشم از مادرم خواستم دعا کنه به آرزوم برسم بعدش یه اتفافاتی افتاد که مادرم گفت به به حاجتت رسیدی من گفتم نه هنوز اتفاق نیفتاده گفت آخر راهت ختم میشه با حاجتت نمیدونه آرزوم چیه چون مادره دیگه دلش نمیخواد فرزندش از پیشش بره مخصوصا من که عزیز ترینشم خلاصه خواستم من رو به آرزوم برسونید من تمام زندگیم رو به شهدا مدیونم💔🥀

    ای کاش آلوده گناه نبودم منم میشدم شهید ای کاش 😔

  • خودتون مارابه شهادت برسانید
  • سلام به همه‌ توی خانواده ما کسی حجابشو به خوبی رعایت نمی کنه ولی من دوست دارم امانتی حضرت فاطمه(س)وحضرت زینب (س)را نگهدارم و امانتدار خوبی باشم برام دعا کنید که لیاقت چادر حضرت فاطمه(س)و دخترش را داشته باشم من تازه در این مرحله هستم کمکم کنید شهدای مطهر که لیاقت چادرو داشته باشم و بعد شهید شدن میدونم بار نگاهمون زیاده شهدا شما واسطه ای بشید برای ما تابه جای اینکه باعث خون گریه کردن امام زمان (عج)بشیم باعث خودشون بشیم 

    #انتظارظهور

    #انتظار شهادت 

    #انتظار چادری شدن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">