مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

آخرین پرداخت خمس شهید محمدحسین مرادی

دوشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۱۵ ب.ظ

شهید مرادی چقدر خمس پرداخت کرد؟

شهید محمدحسین مرادی 

شهید محمد حسین مرادی به سال 1360 در تهران متولد شد. در سوریه بود که محمد حسین خون پاکش مظلومانه در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به زمین ریخت و در 28 آبان 92 شهید شد.

گروه جهاد و مقاومت مشرق - آخرین پرداخت خمس شهید محمدحسین مرادی در 29 خرداد 1392 به دفتر مقام معظم رهبری بوده و 5 ماه بعد در 28  آبان ماه همان سال در سوریه به شهادت رسید.

شهید محمد حسین مرادی به سال 1360 در تهران متولد شد. با آغاز تشنج های سوریه و درگیری هایی که با تروریست های تکفیری ایجاد شده بود زمزمه هتک حرمت به ساحت مقدس حضرت زینب(س) شنیده می‌شد. به همین دلیل عده ای از سربازان اسلام جان خود را بر کف گرفتند و عازم این دیار شدند تا با دشمنان اهل بیت (ع) بجنگند و چشم طمعشان را از حرم این بانوی صبر برای همیشه بدوزند.

در همین درگیری ها بود که محمد حسین خون پاکش مظلومانه در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به زمین ریخت و در 28 آبان 92 شهید شد. پیکر مطهر این شهید عزیز در گلزار شهدای چیذر به خاک سپرده شد تا برگی باشد بر مظلومیت و حقانیت شیعه.

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">