مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

اخلاق معلـــمی

دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۵، ۰۷:۳۰ ب.ظ

من از بچه های لشکر عاشورا هستم.سری اول بود که برای کارآموزی به لشکر زرهی هشت نجف اشرف میرفتم.گردان شهیـــد علیرضا نوری محل خدمت بنده بود. علیرضا اون زمان فرمانده تانک بود.به من گفتند که باید در عرض یک ماه با علیرضا نوری کار کنی تا با کار دستگاه خوب آشنا بشی.

وقتی برای بار اول خدمت شهید رسیدم،ایشون با حس مسولیت بالایی که داشت

ب من یک جارو داد و گفت :" اگر میخوای به این نظـــام خدمت کنی از جارو کردن دستگاه نباید خجالت بکشی " و من چون از این شهید عـــزیز خوشم اومده بود و پشتکار و تواضعش را دیدم ،با جون و دل کار کردم. 

از دستگاه پایین اومدم وگفتم کارم تموم شد، سریع پمپ گریس رو داد به من و گفت :"به چرخ جاده ها باید سریع گریس بزنیم "

گفتم من بلد نیستم !

خودش تمام مراحل کار را به من یاد داد و طی اون مدت تجربیاتشو در اختیارم گذاشت.

از روز دوم باهم خیلی صمیمی شدیم.اما موقع کار رو دستگاه خیلی جدی بود و دل به کار میداد. هم خودش کار میکرد هم ب من میگفت که باید وظیفتو به خوبی انجام بدی.

آدم وقتی عکس علیرضا را میبینه از خودش خجالت میکشه که پاسدار خطاب بشه.

وقتی فهمیدم آرزوی علیرضا شهـــادت بوده خیلی ناراحت شدم چون خیلی زود از برکت حضور فیزیکی علیرضا محـــروم شدیم.او به برکت تشبه به رفتار حسین بن علی علیه السلام ارزش آفـــرید و باید بین ما می بود تا ما هم اخلاق و منش پاســـداری را از ایشون یاد میگرفتیم.

هر موقع که به شهید فکر میکنم از خدا میخوام به آبروی زینب کبری (س) به همسرشون صبـــر بده چون بیشترین کسی که از دوری آن نازنین رنج میکشه ایشون هست.

روحش شـــاد و راهش پر رهـــرو باد.

خاطره از آقای یاسین خوش ترکیب

     از تیپ مکانیزه امام زمان (عج)

شهید مدافع حرم علیرضا نوری

 @shahid_Alireza_Nouri


  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">