مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه


‍ "یا زینب" گفت وقتی افتاد حسین

"زینب! "زینب!" گفت و جان داد حسین

حتّی نگذاشت تا که تنها برود

با او سر خویش را فرستاد حسین

از عمق وجود مسرورم که تو برای دفاع از زینب حسین رفتی 

محرم هایی که شریک نفس کشیدنت بودم میدیم که چه سوز و گدازی در سینه داری 

هرگز فراموش نمیکنم شب تاسوعایی که بعد از مراسم هییتتان خواستی برا سینه زنی بروی،(برخلاف 8 روز اولی که باهم به مسجد میرفتیم و من هر لحظه منتظر بودم که میکرفون به دست تو دهند تا نوحه سرایی کنی برای سالار شهیدان عزیز زهرا )

 بعد از اینکه خداحافظی کردی و دوباره برگشتی،آمدی سمت من و با لحنی عجیب گفتی خانومم اگه دلت شکست به یاد کربلا و شب عاشوراش برا شهادت منم دعا کن  

در را بستی و رفتی و من ماندم و دعای تو و شب عاشورای امام حسین 

صادقم دلم لرزید 

با خود میگفتم گویی صادق راست میگفت که من او را همچو بتی میپرستم 

استغفار کردم از افکار شیطانی و عشق زمینی که به جای صعود، زمین گیرترم کرده بود 

ما بین همین نجواها بی اختیار گریه آمد سراغم و بلند بلند با خود حرف میزدم

اینکه صادق  برایم عزیزتر از حسین برای زینب است!!

نه اصلا 

اعتراف میکنم که برایم عزیزتر از حسین زینب نیستی 

ولی 

به همان اندازه که خدای عشقمان عزیز آفریده 

عزیزی صادقم  

و عزیزتر شدی وقتی که فدای زینب امام بی سر شدی 

شهید همیشه زنده ام محرم هم آمد و تو نیامدی 

برگه نوحه هایت روی میزی که مخصوص  همین کار در نظر گرفته بودی گوشه خانه منتظر شماست 

قلم حسرت لمس انگشتانت را دارد و دکمه های پیراهنت نیز در انتظار بسته شدن و رفتن به عزا 

عزیز جانم کی میشود دوباره شال مشکی بر سر ببندی و سرتا پا مشکی پوش عزاداری کنی 

نمیدانم کی 

نمیدانم کجا 

و نمیدانم در چه ماه و سال و ساعتی دوباره تو خواهی آمد 

ایمان دارم به ظهور منتقم 

و ایمان دارم به رجعت شما شهیدان به همراه ایشان

اللهم عجل لولیک الفرج

ارسالی همسرشهید

شهیدصادق عدالت اکبری

@khadem_shohda

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">