مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

اینجا شهید باران است...

يكشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۲۶ ق.ظ

شهید سردار علیرضا شمسی پور در اربعین حسینی سال ۹۴موکبی به همراه تعدادی از دوستان همـرزم در کربلا زده بودند که علی آقا یکی از ارکان آن موکب بود و برای خدمت به زوارچامام حسین(ع) سر از پا نمی شناخت و بعد از برگشت از کربلا عازم سوریه شد و به عنوان یک فرمانده موثر درجنگ با داعشیان مزدور شناخته شد.
 
بعد از پایان ماموریتش در سوریه مجدداً برای پیدا کردن اجساد مطهرشهدا عازم منطقه غرب کشور و خاک عراق شد و در آخرین سفرش برای پیدا کردن شهدای لشکر ۲۷ حضرت رسول الله (ص) درعملیات والفجر ۴ درمنطقه کانی‌مانگا پنجوین عراق به آنجا رفت و چندین شهید پیدا می کند که در آخرین پیامش در شبکه مجـازی نیم ساعت قبل از شهـادت می گوید:
«اینجاشهید باران است»
کہ به روی مین والمری رفته و یکی از پاهایش قطع و پای دیگر هم خرد می شود و در همان جا به خیل شهدای همان عملیات می پیوندد و به آرزوی دیرینه اش می رسد.

شهادت : اردیبهشت 95
"روحمان با یادش شـــــاد"


  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">