مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

باز هم دلم هوای زینبیه کرده است

چهارشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۵:۱۵ ب.ظ

باز هم دلم هوای زینبیه کرده است ده روز قبل از شهادتش ،کنارهمسرم در  سوریه بودم

این ده روز شیرین ترین ایام زندگی من در کنار حاج فرشاد بود

ایشان سی سال منتظر شهادت بود! و من سی سال منتظر خبر شهادتش!

۲۰مهرماه خبر شهادتش را آرودند!

زیباترین روز زندگی من بود

شهادتش آنقدر شیرین بود که طعم آن را بخوبی حس میکردم 

ذوق زده و بی قراردلم می خواست  من هم می توانستم با او پرواز کنم 

و خداوند متعال چه زیبا رقم زده بود جدایی مان را

جدایی نه  این تازه آغاز وصال بود.

آیا روزی خواهد رسید که همگان معنای بلند شهادت را درک کنند؟

شهادتت مبارک

همسر عزیزم

دلنوشته ی ارسالی از طرف همسر فرمانده شهید فرشاد حسونی زاده

روحمان با یادش شاد با ذکر صلوات

@khadem_shohda

خــــادم الــشهــــدا

نشر معارف شهدا در تلگرام.

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">