مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

با خاطرات پاسدار شهید: (محمدحسین سراجی)

پنجشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۳:۵۹ ب.ظ


خاطرم هست که شبی برای عیادت و همراهی یکی از دوستان به بیمارستان مراجعه کردم..

دوست ما در بازی فوتبال دچار آسیب دیدگی شد و کم کم داشت مرخص میشد.

درواقع برادر کوچکتر حسین سراجی بودند.

بعد از عیادت،از اون بخش بیرون  اومدم*

و با حسین عزیز همراه شدم و در سالن انتظار نشستیم.

مشغول مشاهده ی اخبار شدند ایشون.درست یک یا دوروز پس از شهادت"سردارحسین همدانی"بود.

نگاه عجیبی داشت،روبه من زیر لب حرفی زمزمه کرد.

درست شنیده نمیشد.

پرسیدم،جان؟

جواب این بود:هِی،اگه زودتر دعوت میکردند مارو،همراه سردار بودم و شهید میشدم..

بنده بلافاصله گفتم،عجب،"خیره ان شاءالله"

تا اون لحظه اطلاع نداشتم که جزو مدافعان حرم هستند.

و در آخر چیزی نگذشت که ایشون عازم شدند و تا اینکه شهادت نصیب ایشون شد...

https://telegram.me/Shahid_seraji

https://telegram.me/joinchat/C9nfRDyiUT8asaRTEMLDAA

کانال شهدای مدافع حرم قم

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">