مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

برادر شهیدم تولدت مبارک

دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۴۶ ب.ظ


امروز هم مثل هر سال برایم پیام آمد:

آقای حمیدرضا اسداللهی تولدتان مبارک!

هدیه همراه اول برای روز تولد شما...

من هرسال،

برایت این پیام را می‌فرستادم و زنگ می‌زدم و با خنده تولدت را تبریک می‌گفتم

ولی دوسال هست که برایم این پیام می‌آید ولی نمی‌دانم پیام را چه کنم؟

خاصیت این پیام جدیداً شده آتش زدن قلبم

سوزاندن دلم

وحسرتِ ندیدن و نبودنت

که صد البته هستی.

فرق تو با ما این است که:

ما هرسال که می‌گذرد پیر می‌شویم و به مرگ نزدیک‌تر.

ولی تو جوان بودی وجوان هستی و جوان خواهی ماند.

راستی شنیده‌ام که یاران امام عصر جوانان هستند....

وچه تناسبی است میلاد تو با

میلاد حضرت زینب سلام الله علیها

ولادت فدایی زینب با ولادت خانم زینب

و روز خواهری که خودت نامیدی.

چقدر امروز دلتنگ ترم..........

هنوز هم منتظر پیامت هستم

خواهر.............

برادر شهیدم تولدت مبارک



  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">