مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

براے زندگے با سجاد خودم را آماده ڪردم

يكشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۵، ۰۶:۳۸ ب.ظ


من و سجاد سال ۱۳۸۳ با هم آشنا شدیم. 

زمانے ڪه به خواستگارے من آمدند در صحبت‌هاے اولیه‌ خط و مشے فکرےاش را برایم روشن کرد.

 ایشان گفتند ڪه «زندگے من خدایے است، من به خاطر خدا ازدواج مے‌کنم.»

 سجاد از شرایط ڪارے و نبودن‌هایش هم برایم گفت.

 او از مأموریت‌هایش گفت و از سختے زندگے با خودش مسیر را برایم روشن ڪرد.

 به من گفت: در زندگے سختے و مشکلات زیادے وجود دارد مے‌توانید با آن شرایط بسازید؟

 من از همان ابتدا متوجه شدم تنها عشق و ایمان است ڪه مے‌تواند راه را بر من آسان کند.

 من هم براے زندگے با سجاد خودم را آماده ڪردم. 

شرایط سختے بود اما به لطف خدا و ڪمڪ خود سجاد توانستم تحمل ڪنم.

 ایمان و صداقت سجاد باعث شد من براے ادامه زندگے ایشان را همراهے ڪنم. 

بسیار دوستش داشتم و براے همین مے‌خواستم آن طور ڪه مے‌خواهد زندگے را برایش آماده کنم.

همسر شهید سجاد مرادے 

کانال رسمی شهداء مدافع حرم ساوه

https://telegram.me/Modafean_saveh

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">