مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

تروریستی که در خانه به دنبال «سردار» بود

يكشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۲۴ ب.ظ

همسر شهید مدافع حرم حاج حمید تقوی‌فر:

تروریستی که در خانه به دنبال «سردار» بود

سردار شهید مدافع حرم، سید حمید تقوی فر 

شب بود و همه ما در خانه خواب بودیم که ناگهان بر اثر سر و صداهایی از خواب بیدار شدم و شخصی را بالای سرم دیدم که مرا نگاه می‌کرد. با استرس و دلهره‌گی از جا پریدم و فریاد زدم تو کی هستی؟

به گزاش گروه جهاد و مقاومت مشرق، پروین مرادی همسر شهید مدافع حرم سردار حاج حمید تقوی‌فر در ذکر خاطره‌ای از این شهید اظهار داشت: در زمان جنگ حاج حمید بدلیل مشغله‌های کاری فراوان اکثر شب‌ها خانه نبود. یکی از آن شب‌ها در کنار دوتن از دوستان که از اهواز آمده بودند اتفاق عجیبی برایمان رخ داد.

وی ادامه داد: شب بود و همه ما در خانه خواب بودیم که ناگهان بر اثر سر و صداهایی از خواب بیدار شدم و شخصی را بالای سرم دیدم که مرا نگاه می‌کرد. با استرس و دلهره‌گی از جا پریدم و فریاد زدم تو کی هستی؟ آن شخص غریبه پا به فرار گذاشت و از خانه خارج شد و رفت.

همسر شهید مدافع حرم افزود: دوستانم نیز با فریاد کشدن من از خواب بیدار شدند و تا آن مرد غریبه را دیدند شروع به جیغ کشیدن کردند. فردا صبح وقتی حاج حمید را در محل کار دیدم ماجرا را برایش تعریف کردم. او بسیار ناراحت شد و ارزیابی کرد: «احتمالا خانه ما  توسط جاسوسان شناسایی شده است. این خیلی خطرناک است دیگر هیچ یک از دوستان را به خانه نبر زیرا جان آنها هم به خطر می‌فتد و مسئولیتش بر عهده ماست.» آن شب یک تروریست بالای سر ما بود و اینکه اقدامی نکرد تعجب داشت و البته او بدنبال حاج حمید بود.

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">