مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه


 خاطره ای از شهید مدافع حرم پهلوان آقا سید میلاد مصطفوی و تغییر در تیپ ظاهری اش به خاطر اصلاح یکی از جوانان شهر

یک بار سیدمیلاد با یک نفر دوست شده بود طرف به قول ما خیلی سوسول  بود ، تو همون دوران بود که من سیدمیلاد رو تو خیابان دیدم ، از تعجب چشمام گرد شد !!!سید میلاد شلوار لی و لباس آستین کوتاه پوشیده بود! رفتم سراغش سلام دادم و گفتم سید این دیگه چه تیپیه هستش که زدی ؟؟!!از تو بعیده !!! خندید و گفت دیگه ما هم از راه به در شدیم !!!!

گفتم سید جان من تو رو بهتر از همه می شناسمت چه فکری تو سرت هست ؟؟!!

گفت راستش یه بنده خدایی هست خیلی تو وادی نماز و دوری از نامحرم نیست ، می خوام چند روزی باهاش باشم تا بلکه ان شاالله اگر شهدا کمک کنند بتونم روش تاثیر بگذارم ، سید میلاد برگشت به من گفت احسان جان شاید آبروی من پیش بعضی از رفقا بره پشت سر من حرفهایی بزنند اما من مطمئن هستم که آبروم پیش خدا حفظ هست همین برام کافیه فقط برام دعا کن بتونم تکلیفم رو انجام بدم....

از حرفهای سید میلاد حسابی شرمنده شدم...

راوی : دوست شهید( از خادمین شهدا)

@ShahidMiladMostafavi

https://telegram.me/joinchat/Bc1v3z-zHaCvt3Rg1RLwmQ

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">