مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

تقدیم به فرشته ی آسمانی من بابای شهیدم،روزت مبارک

سه شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۶، ۰۴:۴۳ ب.ظ

تقدیم به پدری که نداریم

بابای من

گاهی نیاز دارم که فقط

حضور داشته باشی

نه برای اینکه چیزی را درست کنی

یا کار خاصی انجام بدی..نه!

فقط به این خاطر که احساس

کنم،کسی کنارم هست و به من اهمیت میده...

بابای من دلم برای تو خیلی تنگ شده،مادر هر کاری میکند تا من جای خالی تو رو حس نکنم یعنی هم برایم مادری میکند و هم پدری،ولی انگار باز تو را کم دارم

دلم لک زده که یکبار دیگه دستهایت را بگیرم

و بگویم تو که باشى

مگه آرزوى دیگه ای مى مونه!؟

بابای من تو تکیه گاهی بودی که بهشت زیر پایت نبود

اما همیشه به جرم پدر بودن،مرد بودن

ایستادگی کردی در مقابل دشمنان اسلام و جان خود را فدا کردی برای آرامش من 

و مردان و زنان سرزمینم،کاش قدر تو را میدانستند...

یه وقتهایی دلم هوایت را میکند...

از طعنه ها و ندیدن ها دلم میشکند ولی باز هم صبوری میکنیم

بابای قشنگم

از فرشتگی هیچ کم نداری

که فرشته ها هم

به تو سجده 

می آرند 

دوستت دارم

تقدیم به فرشته ی آسمانی من بابای شهیدم،روزت مبارک

فرزندان شهدا

شهیدان

مسلم احمدی پناه

علی پرورش

مهدی حسین پور

حسین رضایی

شهدای مدافع حریم ولایت

شهادت سردشت ارتفاعات جاسوسان

درگیری باگروهک تروریستی پژاک

یگان ویژه صابرین سپاه

تکاوران نظام

کانال رسمی شهید مصطفی صفری تبار

@shahid_mostafa_safaritabar

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">