مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

جایزه برای کشتن شهید سید حکیم توسط داعشیان

چهارشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۰۸ ق.ظ


به گزارش اویس، سیدمحمدحسن حسینی(سیدحکیم)، فرمانده تیپ دوم لشکر فاطمیون و یک تن از بنیانگذاران فاطمیون بود که چند روز پیش در حمله پهبادهای آمریکایی در تدمر سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

تدمر در مرکز سوریه و یکی از نقاط استراتژیک به حساب می آید که فاطمیون از ابتدای جنگ در آنجا حضور پررنگ دارد.  این منطقه در مسیر ورود و خروج و تجمع تروریست ها در رقه و از مناطقی است که تروریست ها نیز در آنجا بشدت حضور دارند.

در دوسال اخیر داعش و النصره به کمک عربستان سعودی و اسراییل و آمریکا به پیشرفته ترین امکانات و سلاحهای نظامی دسترسی پیدا کرده اند.

داعش دیگر آن گروهک تروریستی با چند هزار نیرو نیست، داعش امروز هم از لحاظ نیروی انسانی و هم از لحاظ تجهیزات بسیار پیشرفته شده است. به طوری که تحلیلگران این گروه را ثروتمندترین گروه تروریستی جهان می دانند.  نکته حائز اهمیت این است که داعش با پول نفت عربستان و سلاحهای پیشرفته آمریکایی به این شهرت جهانی رسیده است.

سردار شهید سیدحکیم بعد از شهادت سرداران شهید ابوحامد و فاتح از جمله فرماندهان ارشد فاطمیون بود که داعش و النصره بشدت به دنبال او بودند و برای کشتن او جایزه های زیادی را در نظر گرفته بودند.

وقتی خبر شهادت این فرمانده شکست ناپذیر منتشر شد، بیش از رسانه های همسو، این دشمنان و تروریستها بودند که در فضای مجازی این خبر را بعنوان یکی از بزرگترین پیروزیهایشان مطرح کردند.

از طرفی سیدحکیم فرمانده زیرک و تیزهوشی بود که همیشه با حملات غافلگیرانه خود، دشمن را بیش از پیش دست به سر می کرد.

کانال رسمی رسانه فاطمیون

https://telegram.me/joinchat/A7DZlzw1ii8KPMCADVIq6w

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">