مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

جواب یک سوال

چهارشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۰۸:۳۰ ب.ظ


برای هماهنگی اردوی راهیان نور دانشگاهها جلسه ای برگزار شده بود

تا نحوه هماهنگی ها و اطلاع رسانی ها و ثبت نام، از زائرین رو تعیین کنیم...

 اون زمان من معاون یکی از موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی ساری بودم

و به همراه فرمانده پایگاه بسیج موسسه، دانشجو آقای صادقی و محمد آقا در جلسه حضورداشتیم.

تا اینکه سر یک موضوع، من و شهید بلباسی دو ایده متفاوت داشتیم و خیلی بحث کردیم.

در طول بحث (حالت به اصطلاح امروزی، کل کل و شوخی)به محمد آقا گفتم: شما فکر میکنی رزومه کارهای فرهنگی من بیشتره یا شما؟؟؟یک_بنر" جواب من رو داد...

با بنر شهادتش من رو "ضربه فنی" کرد.

چند دقیقه ای توی بهت بودم تا اینکه باصدای بوق ماشینهای پشت سرم به خودم اومدم.

اینجابود که دلیل سکوت اون روزش رو فهمیدم.

گاهی اوقات رزومه اون چیزی نیست که در گذشته اتفاق افتاده.

در مسائل عقیدتی٬ رزومه اون چیزیه که بهش ایمان داریم تا در آینده بهش برسیم..

محمد جان نامت همیشه جاودان خواهد ماند...

https://telegram.me/joinchat/Bjgz0D9FwE7OxbgjXScIcw

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">