مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

جوان ترین مدافع حرم شهید سید مصطفی موسوی

پنجشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۳۷ ب.ظ



 مادر شهید بزرگوار میگوید: اصلا اهل بیرون رفتن و گردش و تفریح نبود تا وقتی که عاشق تفکرات شهید بابایی شد و مرتب در اینترنت اطلاعاتی پیدا میکرد و میخواند و فیلمهای مربوط به او را می دید. مادرشهید ادامه میدهد: میدانستم آموزش میبیند،اما نمیدانستم کجا؟ققط میدیدم ریاضت میکشد. با آب سرد حمام میکرد، روی موکت و بدون بالش و پتو میخوابید،از زندگی دست شسته بود و وقتی دلیلش را میپرسیدم میگفت: مادر باید برای شرایط سخت آماده باشم . باید سرم را روی سنگ بذارم و بخوابم. مامان تو که در سوریه نیستی مراقبم باشی. مامان وابسته این دنیای بی ارزش نباش.من هم دل کنده ام و میدانم روزهای خوبی در آن دنیا در انتظار من است...

مادر شهید ادامه میدهد: با وجود کم سن و سال بودن اصلا وابسته به این دنیا نبود و همه را تشویق به وابسته نشدن به دنیا و متعلقات آن میکرد.میگفت:مادر برای هر فردی در دنیا یک روز، روز عاشوراست و ندای _هل من ناصر ینصرنی_را میشنود. من هم این ندا را شنیده ام و باید بروم، اما اگر تو راضی نباشی و اجازه ندهی خودت باید جواب حضرت زهرا(س)و حضرت زینب(س) را بدهی..

مصطفی طراح و مبتکر خوبی بود حتی طرح یک ناو را به سازمان نخبگان فرستاد و بالاترین امتیاز را گرفت و بعد از یک ماه در کشور کانادا پذیرفته شده بود و برایش دعوت نامه آمده بود که برای ادامه تحصیل به کانادا برود، اما مصطفی قبول نکرد.

  منبع:                                  

@sangarshohada📎

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">