مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

حامد یه انسان معمولی نبود... ومعمولی هم نموند....

پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۳۷ ق.ظ




بسم رب الشهدا...

یه روز سر کار بودم که بهم زنگ زد

سلام داداش کجایی؟؟؟ گفتم سر کارم داداش

گفت مهرداد میتونی با ماشینت بیای دنبالم؟؟

چون هروقت بهش زنگ میزدم بدون سوال درباره ی کارم، میومد دنبالم، منم ازش چیزی نپرسیدم. ماشینو برداشتم و رفتم.

وقتی رسیدم دیدم ماشینش تصادف کرده و جلوش داغون شده.گفتم حامد خودت چطوری خوبی؟؟ چیزیت که نشده؟؟

گفت نه نگرانم نباش هیچیم نیست.بیا بریم دنبال تعمیرکار.

حامد حواست کجاس پس؟؟چرا دقت نمیکنی؟؟اخه تو که شیفت بودی بیرون چیکار میکردی؟؟

جوابی بهم نداد !!

تو راه بهش گفتم حامد مقصر تویی؟؟

گفت نمیدونم ولی انگار منم !!گفتم ینی چی آخه؟؟ نمیدونی مقصری یا نه؟؟؟

گفت: مقصرم ولی بیمه نمیدم میخام پول نقد بدم به طرف، که بیمم حیف نشه.

گفتم راس میگی حیفه بیمه، پول نقد میدیم.نگران پولم نباش منم پول همراهم هست.

چند روزی ماشین خودش تو تعمیرگاه بود و پول کسی که ماشینو بهش زده بود رو هم دادیم.

بعد چند مدت فهمیدم که خودش تصادف نکرده بود!!!

یکی از سربازاش برای بیرون رفتن با نامزدش ماشینش رو از گرفته بود و تصادف کرده بود!! اینم به روش نمیاورد!!

میگفت سربازه خوب شاید پول نداره و نباید جلو نامزدش شرمنده بشه...

بله این بود داداش من 

باید باهاش زندگی میکردی که بفهمی حامد کی بود

حامد یه انسان معمولی  نبود...

ومعمولی هم نموند....

خدایا کمک کن مثل حامد باشیم...

ان شاالله

با تشکر از آقای بالازاده، رفیق شهید جوانی

کانال شهید ابوالفضلی، حامد جوانی

@alamdar13

کانال آرشیو خاطرات شهید

@shahid_javani

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">