مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه



ما دوستان شهیداحمد بودیم و متوجه غیبتش می شدیم و از این غیبت کوتاه مدتی که بخاطر رفتنش به جهاد بود احساس ناراحتی میکردیم چون با حضورش بین دوستان احساس برادری شدیدی بینمان ایجاد میشد.

او برای ما مثل یک قلب تپنده بود که وقتی (از جهاد) می آمد وقت های زیادی  را با ما می گذراند تا روزهای غیبتشی را جبران کند.روزها و ساعات زیادی باهم وقت می گذراندیم و بعد از شهادتش از زمانهایی که در اختیار ما قرار داده بود قدردانی میکنیم چون او اگر میخواست میتوانست تمام وقت خود را فقط با خانواده اش باشد.

احمد همیشه لبخند روی لبهایش بود و مثل نور همیشگی بود. همیشه کار و اوقات فراغتش را از هم جدا میکرد و پس از اتمام کار از اولین لحظه ای که به خانه می آمد برای خبرگرفتن از ما و یا هماهنگی برای سرگرمی و دورهمی های دوستانه مان به ما زنگ میزد

همیشه فوتبال یا با کامپیوتر بازی میکردیم. 

از کوه ها بالا میرفتیم تا به مقام حضرت صالح علیه السلام برسیم و طبق خواسته احمد ناهار و شام میخوردیم،یادم میاد که قرار گذاشته بودیم بار دیگر به آنجا برویم ولی خوش شانس نبودیم...

https://eitaa.com/AhmadMashlab1995

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۶)

  • دوست شهید احمد مشلب
  • من این شهید رو به عنواع دوست خودم انتخاب کردم
    و خیلی دوسشون دارم
  • حلما عباس پور
  • سلام خسته نباشید دعوتتون میکنم ب وبلاگم تا شما یکی از نویسندگان ای بلاگ باشید البته اگر مایل هستید ممنون میشم که به من کمک کنید.
    پاسخ:
    سلام علیکم. تشکر بابت دعوتتون ولی متاسفانه امکان پذیر نیست.

    سلام تشکرازمطلب خوبتون 

    داداش احمدرفیق وداداش من ودوستمه که خیلی کمکمون نموده ودرحقمون لطف داشته امیدوارم نظرلطفی بهمون بندازه تالیاقت سعادت وشهادت وعاقبت به خیری داشته باشیم درحقش فاتحه ای همراه صلوات    یاعلی    التماس دعا

  • اللهم عجل لولیک الفرج❤️
  • من این شهید بزرگوار رو بعنوان رفیق شهیدم انتخاب کردم...واقعا دوست دارم بیشتر و بیشتر ایشون رو بشناسم. ایشون مثل بقیه شهدا عطر خدا رو دارن... انشاءالله شفیعمون باشن❤️

    سلام.

    خدا رحمتشون کنه...

    معلومه که شهید بسیار بزرگواری بود...

    سلام و وقت بخیر 🌿

    ببخشید اگه امکانش هست خاط ه های بیشتری ازشون در دسترس بزراین

    تشکر

    پاسخ:
    سلام متاسفانه این کانال ظرفیت پیام گذاشتن محدود شده و چند سال هست که فعالیت نداره.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">