مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

خاطره ای از شهید توسلی (ابو حامد)

شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۲۰ ب.ظ



یه نگاه کردم به پوتیناش، گفتم؛ بابا حاجی شما فرمانده یک لشکر هستید، این چیه پوشیدین، یک لحظه صبر کنید.......

میدونستم شماره پاهای ابو حامد با پاهای خودم یکیه

یک جفت پوتین امریکایی یکی از دوستان برام هدیه آورده بود، آوردمش دادم به ابوحامد

چیزی نگفت؛ همون جا پوشیدش، میخواستم پوتینای قدیمیش رو بندازم دور ،قبول نکرد، گذاشتش تو پلاستیک و همرا خودش برد

یک هفته بعد دیدمش ، تعجب کردم دوباره همون پوتینای قدیمی پاش بود، گفتم نکنه از پوتینای جدید خوشت نیومده حاجی

سریع گفت نه اتفاقا خیلی هم خوب بودن، ولی رفته بودم جایی برای نماز وقتی آمدم بیرون پیداشون نکردم، و خندید........

بعدها فهمیدم همون روز وقتی میره خط برای سرکشی پوتین ها رو در میاره میده بی یکی از برادران توی خط.....

ابو حامده دیگه.............

اخلاق پدر همیشه همینه!!!!!!

سردار بزرگ اسلام شهید علیرضا توسلی


  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">