مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

خاطره ای از شهید خاوری

چهارشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۳۳ ب.ظ

با عنایت بی بی س همه اهداف رو گرفتیم ، بچه ها داشتن از تپه سرازیر میشدن پایین، دشمن تا کیلومترها عقب نشینی کرده بود، نیروی کافی نداشتیم تا پیشروی رو ادامه بدیم، پشت بیسیم اعلام کردم کسی پایین نره، باید بالای ارتفاع میموندیم و خط پدافندی درست میکردیم، تو همین حین حجت رو دیدم داره از خط برمیگرده، 

گفتم؛ حجت جان شما تو خط چیکار میکردی؟

گفت ؛ وقتی شنیدم بچه ها دارن از تپه پایین میرن نگران شدم،سریع خودم رو رسوندم به خط تا جلوشون رو بگیرم

داشت صحبت میکرد که نگاهم به پاهاش افتاد!!!!!!!!

دمپایی پوشیده بود ،اونم یه لنگه سیاه و یه لنگه آبی

ناخداگاه خندم گرفت، اشاره کردم به دمپایی هاش

تازه متوجه شد چی پوشیده خودش هم خندش گرفت

جالبی این خاطره اینجاست که بعد از یک ساعت دیدم حاجی ابو حامد همون دمپایی ها رو پوشیده و حجت پوتین های ابوحامد رو!

اونجا بود که به حجت حسودیم شد، فهمیدم حاجی حجت رو خیلی دوست داره.

یار با وفای ابوحامد سردار شهید رضا خاوری


  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">