مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

بسم الله النور
یادم هست شیخ مجید چه پرانرژی و غیرتی بود و چقدر به امر به معروف و نهی ازمنکر معتقد بود در روز13 فروردین سال 92 که شیفت حوزه بودم و ایشان جانشین عملیات آن حوزه بود از طریق بیسیم وبا رمز مراصدا زد و همینکه شناختمش انگار دنیایی را بهم داده بودند آمد و باهم به گشت زنی منطقه رفتیم توی مسیر همش از شهادت حرف میزد و میگفت میشه توی یکی از این ماموریتها شهید بشیم .گفتم من از خدامه ولی کو شهادت برای من !
نگاه محکم و پرمعنایی کرد و گفت بخواهی میشود کی بهتراز ما
بلی او خواست و خواستنه شد و رفت و من ماندم و کوله باری از خاطرات و غم فراغ دوست ...
  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">