مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه



«سیدروح الله موسوی»

نام جهادی:«پیمان»

فرزند:«سید ابراهیم»

متولد:۱۳۵۷

شهادت:۱۳۹۲

وضعیت:مفقودالاثر

موشک ضدنفر آرپی جی هفت حدود دویست و پنجاه تا ساچمه داره که تاثیر هر ساچمه کمتر از یک گلوله نیست

معلم بهم خبر داد که یکی از بچه های فاطمیون زخمی شده و آوردنش بیمارستان بهمن،سریع رفتم تا اگه کاری از دستم برمیاد انجام بدم.

وقتی وارد اتاق شدم جوانی خوش صورت و خندانی روی تخت دراز کشیده بود،دفعه اول بود که میدیدمش

معلم ما رو بهم معرفی کرد،اسم جهادیش پیمان بود،نگاهی به وضعیتش کردم ، ظاهرا چیز مهمی نبود چون پیمان در حال حرف زدن و شوخی و مسخره بازی بود.

دکتر آمد بالا سرش و شروع به قیچی کردن لباس هاش کرد، دیدم ناراحت شد و جلوگیری کرد، بهم گفت اخوی به دکتر بگو قیچی نکنه ،این لباسها مال بیت الماله خودم در میارم

کمکش کردم تا لباس رو در بیاره ،وقتی از روی تخت بلندش کردم دیدم پشت کمرش تا پایین پاش قرق خونه،دکتر هم دست پاچه شد ،سریع لباسها رو از تنش بیرون آوردیم، تمام بدن پیمان مثل آبکش سوراخ سوراخ بود

گفتم؛ آخه برادر با این وضعی که داری چرا حرفی نمی زنی ،یه آخی اوخی

خندید گفت: من به خاطر این افتخار آمدم اینجا، برای چی آخ بگم ، میگم جانم،دقیقا یادمه ، بیست و هفت تاترکش 

آخرین زخم ها رو حتی دیگه بی حس هم نکردن چون خیلی داروی بی حسی بهش تزریق شده بود

وقتی کار دکتر تمام شد، پیمان بلند شد و آماده شد که بره!گفتم ؛ خیر انشالله کجا؟

گفت؛ باید برگردم بچه ها دست تنهان، میرم همونجا استراحت میکنم

از بیمارستان که آمدم بیرون،با خودم فکر کردم واقعا معنای عشق از این بیشتره؟

پیمان چند وقت بعد توی پنج راه ، غوطه شرقی به شهادت رسید و پیکر نازنینش هیچ وقت برنگشت.

امید به اون روزی که حضرت مهدی(عج) با آمدنش بعد از مشخص کردن مرقد مادر بزرگوارشون ، مزار شهدای مفقود الاثر «فاطمیون» رو هم مشخص کنن

شهید«سیدروح الله موسوی»(پیمان)

سرداران«فاطمیون»

♦ @Sh_fatemi

  • خادم اهل بیت (ع)

روح الله موسوی(پیمان)

نظرات  (۴)

رفقا گفتن این شهید با دست زخمی دوباره برگشت ودر یک درگیری محاصره شدند وتا اخرین توان جنگیدند ودر حالی که لبخند بر لب داشت  از نزدیک مورد هدف قرار گرفتند
یاران اباعبدالله(علیه السلام)،مولاشون رو دیدند و اونطور عشق بازى کردند،اما یاران صاحب الزمان(عجل الله تعالى فرجه)،روى معشوق ندیده اینطور عاشقى میکنند!بنازم به شما شیرمردان بیشه عشق.
اگر غریبید غمى نیست ؛چون عاشق باید همرنگ معشوق باشد!
پاسخ:
اگر در غربت به دیدار معشوق می روید چه غم اینجا هستند کسانی که لحظه لحظه هایشان با یاد رشادت های شما آمیخته
  • سید رضا موسوی «پسرعموی شهید»
  • روحش شاد و یادش گرامی . همین ها بودند که حرم بی بی زینب در امان هست
  • سید مجتبی حسینی
  • سلام۔من یکی از دوستان نزدیک شھید روح اللہ موسوی ھستم۔ایشون در سال ۸۷ با بندہ ھمکار بودن،ما با ھم شریک ھم بودیم،در مدتی کہ با روح اللہ ھمکار بودم خصوصیاتی ازش دیدم کہ متعجبم میکرد۔سحر خیزی ایشان یکی از این خصوصیات بود۔مھربانی اش۔زبان شیرینش و اخلاق بسیار خوب ایشان ھیچ وقت یادم نمیرود۔دلم برایش خیلی تنگ شدہ۔رفیق عزیزم سفارش من حقیر را ھم پیش مادرمون زھرا بکن،خوش بحالت ک آسمانی شدی 

    پاسخ:
    ان شاءالله که با انبیا و اولیای الهی و مولا امام حسین علیه السلام محشور بشن این شهید و تمام شهدا .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">