مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه


به نقل از همسر شهید:              

فرزند کوچکم ریحانه خانم (2 ساله)  حدود 15روز بعد از شهادت عبــــــــــدالمــــــــهــــــدی بود که بسیار تب کرد و مریض شد.

هرچه انجام دادیم خوب نشد -دارو -دکتر و ... هیچ اثر نمیکرد  و تب ریحانه همچنان بالا میرفت.

تـب   بچـم اون قـدر زیادشـده  بـود که نمیدانستم چه کنم و ترسیدم که بلایی بر سر بچه ام بیاد.کلافه بودم.غم شــــــــــــــهــــادت عبــــــــــدالمــــــــهــــــدی  از یک طرف و بیماری و تب ریحانه نیز از یک طرف.

هردو بردلم سنگینی میکرد ترسیده بودم.با خودم میگفتم نکنه خدا بلایی بر سر بچه ام بیاد و مردم بگند که نتونست بعد از عبــــــــــدالمــــــــهــــــدی بچه هاشو نگه داره...این فکر ها و کلافگی و سردگمی حالم رو دائم بد تر میکرد.

شــــــــــبـــــــــــــــ جــــــــمـــــــعــــــــــه بود. به ابا عبدالله (ع) توسل کردم. زیارت عاشـــــــــــــــــــــــــــــــــــورا خواندم.

رو کردم به حرم اباعبدالله ع و صحبت کردن با سالار شهیدان با گریه گفتم یا امام حسین ع من میدونم امشب شما با همه شهدا تو کربلا دور هم جمع هستید.

من میدونم الان عبــــــــــدالمــــــــهــــــدی   پیش شماست... خودتون به عبــــــــــدالمــــــــهــــــدی بگید بیاد بچه اش رو شفا بده... 

چشمام رو بستم گریه میکردم و صلوات میفرستادم و همچنان مضطر بودم. درهمین حالات بود که  یک عطر خوش در کل خانه ام  پیچید.

بیشتر از همه جا بچه ام و لباس هاش این عطر رو گرفته بودند. تمام خانه یک طرف ولی بچه ام بسیار این بوی خوش را میداد  به طوری که او را به آغوش میکشیدم و از ته دل میبوییدمش .چیزی نگذشت که دیدم داره تب ریحانه پایین میاد ... هر لحظه بهتر میشد تا این که کلا تبش پایین اومد و همون شب خوب شد ...

.فردا تماس گرفتم خدمت  یکی از  عـــــــلــــــمـــــــای قم (آیت الله طبسی) و این ماجرا را گفتم و از علت این عطر خوش سوال کردم. 

پاسخ این بود که چون شهدا در شب جمعه کربلا هستند و پیش اربابشون بودن عطر آنجارا با خودشون بهمراه آوردند...

کانال شهید مدافع حرم عبدالمهدی کاظمی                                                                                  

telegram.me/shahid1abdolmahdi1kazemi

                                 


  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">