مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه


 مادر شهید علیرضا محمدی میگفت ...

بهار 1393 بود . مدت کوتاهی  بعد از تشییع علیرضا بود . 

صبح زود جوانی مودب  و رعنا درب منزل رو زده بود 

امانتی آورده بود . سلام و علیکی کردیم و خودش رو معرفی کرد 

کوله پشتی و وسایل شخصی علیرضا رو آورده بود . 

از علیرضا برام حرف زد . از دلاوری ها و خوبی هاش . از اخلاق و کردارش . 

می گفت : علیرضا وقتی زخمی شد من بیمارستان بالای سرش بودم . 

بهش دلداری میدادم که علیرضا تو پیش ما هستی و رفتنی نیستی  . شهید نمیشی . حالا حالاها رفتنی نیستی ...

علیرضا جواب داد : 

نه . من بناست شهید بشم . خواب حضرت زهرا (س) رو دیدم . 

خواب دیدم من رو دعوت کرده . 

پس شهید میشم . از این بیمارستان زنده بر نمی گردم . 

به پدر و مادرم سلام برسون و ازشون حلالیت بطلب . 

بهشون بگو خیالتون راحت باشه من پیش حضرت زهرا (س) میرم . برام غصه نخورید .

مادر علیرضا میگفت بعد از شنیدن این صحبت ها ، خیلی آروم شدم . دیگه مثل سابق گریه و زاری نمی کردم 

چون مطمئن بودم پسرم پیش بهترین های بهشته ... 

پیش حضرت زهراست (س) 

اما اون جوان مودب و رعنا هم  کسی نبود جز شهید سید مصطفی موسوی 

مادر علیرضا میگفت : اگر می دونستم سید مصطفی هم بناست آسمونی بشه ، همونجا ازش میخواستم سلامم رو به علیرضا برسونه و شفاعتم رو بکنه ...


  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">