مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

خواب حضرت زهرا (س)

شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۴۸ ب.ظ


خاطرات

سید ابراهیم 

خواب حضرت زهرا (س)

محرم سال 94 بود...

چند شب مانده بود به تاسوعای حسینی...

در مسجدی در روستای خانات حوالی شهر حلب مشغول عزاداری شهادت سیدالشهدا بودیم... 

آن موقع ما شهید صدرزاده را نمی‌شناختیم.

ایشان با گروهی از بچه های فاطمیون با لباسهای گرد وخاکی وارد مسجد شدند....

در حال سینه زنی بودیم. محترمانه مداحی مداح اهل بیت را قطع کرد و شروع کرد به صحبت کردن....

گفت دوستان ما الان از آزادسازی چند روستا داریم می آییم و یکی از بچه های فاطمیون خواب حضرت زهرا را دیده و حضرت در خواب به او فرموده شما عملیات کنید من خودم عملیاتهاتون رو  فرماندهی میکنم....

درون مسجد غوغا شد.... همه از گفته ایشان منقلب شدند...

شهدای بسیاری در مسجد حضور داشتند... 

نظیر : شهیدان مسلمی ؛ زهره وند ؛ ارغوانی ؛ سیرت نیا ؛ کردونی ؛ ذاکرحسینی ؛ ثامنی راد ؛ نجفی ؛ اسماعیلی و... 

یکی از دوستان به من گفت من حدس میزنم ایشان خودشان این خواب را دیده و برای اینکه خونمایی نشده باشه میگه یکی از بچه های فاطمیون...

من هم با ایشان هم عقیده بودم...

شادی روحشون صلوات...

رزمندگان مدافع حرم اراکی

آقا مصطفی صدرزاده

کانال شهدای مدافع حرم

@mostafa_sadrzadeh


  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">