مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

ولایت پذیری شهید حمیدمختاربند

شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۱۸ ب.ظ


 اولین تاکید حمید، ولایت فقیه بود. ایشان همیشه مثالی برای من میزد و میگفت:"من چنان در این عقیده (اعتقاد به ولایت فقیه) پایدار هستم که اگر الان آتشی بر پا بشود و آقا به من بگویند برو توی آتش، می روم! این را در خودم می بینم. به این درجه از ایمان به آقا رسیدم." 

مثل شیعه های تنوری امام صادق(ع). یکی از یاران امام به ایشان گفتند: آقا! شما چرا قیام نمی کنید؟ امام فرمودند:" من اگر زیر بیست نفر اصحاب ثابت داشتم قیام می کردم." گفتند:" آقا ما که هستیم ."

امام به آن فرد میگویند بلند شو برو توی تنور... ولی طرف نتوانست.

اگر بپرسند چی شد که حاج آقا نقطه انتهایی زندگی اش شهادت شد؟ میگویم: مهمترین رمز موفقیتشان اول، اطاعت از ولایت بود. چشمشان به دهان آقا بود که ایشان چی میگویند، به کجا اشاره می کنند، چه راهی را نشون میدهند.

 در یکی از نامه هایی که به دوستانشان نوشتند اشاره می کنند به ولایت فقیه به عنوان تیرک نظام جمهوری اسلامی... که اگر ما به این نشانه توجه کنیم، هیچوقت راه را گم نمی کنیم.

این صراط مستقیمی است که حاج حمید رفت و منجر به شهادتش شد اطاعت از امر ولی و طی طریق ایشان!

به نقل از مصاحبه کانال خواهران مدافع حرم 

با  همسر شهید

@molazemaneharam

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">