مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

دلم برای نماز شب خواندن هایت تنگ شده

دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۶، ۰۵:۰۵ ب.ظ

دل نوشته مادر شهید حمید رضا اسداللهی 

به مناسبت سالروز تولد مدافع حریم ولایت شهید حمید رضا اسداللهی

ولادت  : ۱۳۶۳/۱۱/۱۵ - تهران

شهادت : ۱۳۹۴/۹/۲۹ - خانطومان سوریه

سلام پسرم

سالروز تولدت مبارک

امسال ولادت پسرم مصادف شده با ایام فاطمیه

می دانم پسرم چقدر به بانوی دوعالم بی بی حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها ) ارادت داشتی و داری

یادم می آید تولدت را که موقع اذان ظهر بود و چه سعادتی داشتی که شهادتت هم موقع نماز ظهر بود.

گفتم نماز دلم برای نماز شب خواندن هایت ،برای نماز اول وقتی که می خواندی تنگ شده

دلتنگی هایم خیلی زیاده ولی چه کنم که خجالت می کشم از خانم حضرت زینب سلام الله علیها که بخواهم بیتابی بکنم 

آمده ام سر مزارت به یاد محبت های فراموش نشدنی ات

آمده ام تا کمی از محبت هایت را جبران کنم

معمولا تولد خانوادت با گل و شیرینی می آمدی و به فکر همه بودی

پسرم تحسینت می کنم که به سخنان  رهبر عزیز لبیک گفتی و برای دفاع از حرم بی بی زینب کبری سلام الله علیها و دفاع از اسلام راهی سوریه شدی

شهادت گوارایت

برای ما هم دعا کن

اللهُمَ الرزُقنا توفیق الشَهادَتَ فی سَبیلِک

جهت تعجیل در ظهور آقا صلوات

 @shahidasadollahi

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">