مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

دلنوشته از یک جامانده

جمعه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۲۲ ب.ظ

بسم الرب الزینب (س)

چطور آغاز کنم !!

از کجا بگم !!

از نگاه های با معنای حلما و یا از ...

چند وقتی هست که دلم بد جور هواتو کرده ، به دنبال نشانی گشتم اما از تو چیزی پیدا نکردم ، گفتم برم بهشت زهرا به یاد آخرین باری که باهم رفتیم.

رفتم اما به غیر از جای خالی تو چیزی ندیدم ، کنار مزار محرم ترک سوختم وقتی مرتضی گفت دلم بدجور برای محرم و محمد تنگ شده. 

محمد نداف که یک مصرع شعر فرستاد ...

یاد یکشنبه شب زمستانی افتادم ، با حبیب و اکبر کنار مزار شهدای مدافع حرم.

کنار مزار شوهر عمه ات شهید صفر خانی.

یاد وصیتی که کردی ، برق نگاه تو ...

اما باز هم دل تنگ تو هستم ، چون نمیدونم کجا باید به دنبالت بگردم کجا بیام بنشینم و درد دل کنم ...

رفیق روزهای سخت ، رفیق بی نشان ، رفیق روزهای تنهایی ..

شهید مدافع حرم محمد اینانلو 

https://telegram.me/joinchat/CW2b9zzQtAYsAtZ6-0HRjg

بیسیم چی

  • خادم اهل بیت (ع)

محمد اینانلو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">