مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه


رسید... رسید وقت پس زدن پرده های غفلت...  وقت لبیک گفتن ندای آسمانیان... وقت بال گشودن...

و اینگونه شد که مرگ در برابر این آزادگی،این شجاعت و این غیرت شرمسار شد... چرا که این تو بودی که پیشتاز شدی و سبقت گرفتی در برگزیدنش...

برادرم مهدی جان،گوارای وجودت باد شهد شیرین شهادت و میلاد ابدی و عبودیت...چه زیبا به عهد خود وفا نمودی و رفتی،که فرشتگان غبط خوردند به حالت... 

و من... و عالمیان... از اینکه جا ماندند و ماندم در این کوره راه دنیوی... و تنها نصیبمان،تماشای عروج مردانی،چون تو بود و آه های خشک شده از حسرت در سینه هایمان...

هرچند گاهی نسیمی از خرسندی میگذرد از دلم از اینکه توفیق آشنایی با تورا پیدا کردم و شدی برادر آسمانی من...

نمی دانم حکمت این آشنایی و این حضور پیوسته ات در ذهنم چیست... 

شاید همین طراوت روحانی باشد و شاید سعادتی بود که با خانواده نازنینت دیدار کنم و محبتی عجیب در دلم بیافتد...

از این بابت خدا را شاکرم...

میدانم که آگاه می شوی از کسانی که یادت از دریچه ذهنشان عبور می کند،چه گاه گاه و چه همیشه... 

و از این سو،امیدی در دلم جوانه میزند...

امید این که برایمان دعاکنی،چرا که معامله ات با خدا آن چنان بزرگ بود و بلند بالا که بی قیمت شدی در نزدش و گران بها... 

و چه مقامی به از این...  به از این که آبرو داشته باشی در پیشگاهش...  و این که خدا خریدارت باشد... 

امیدوارم با دل آسمانی ات برای ما خاکی های این دیار دعا کنی...

کانال شهید"مهدی صابری"

 @shahid_saberi

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">