مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

دل نوشته ای برای شهید حجت اسدی به مناسبت تولدش

يكشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۴:۳۷ ب.ظ

کجایی رفیقم؟! نمیگی ما دلمون تنگ میشه داداش؟هفت ماه شد

به همین زودی

مَخلَص کلام:

خوب ما رو کاشتی اینجا خودت رفتی 

بعضیا بُریدن رفیق ، نمیان یا کم میان با همه حرف ها منکه بهشون حق میدم

هیات حسین جان بدون آقاحجت لطفی نداره

جواد داداشت و میبینم دلم براش میسوزه، دلم تیر میکشه

محسنت قد کشیده ماشاءالله

از بچه گی داره در میاد ماشاءالله داره نوجوانی روزود به جوانی میرسونه

من میبینم لذت میبرم از این قد کشیدن، تو که باباش هستی  اگر بودی و میدیدی چه لذتی میبردی

آقا حجت اونور چه خبر؟؟

یکی از بچه ها خوابت و دیده بود

بهش گفته بودی اینور خیلیسخت میگیرن خیلی

طرف گناه که هیچ طرف گرد و غبارشم نرید

تو اینجوری میگی

ما چی بگیم؟؟ حرف باهات زیاد دارم

بازم دلم برا مزارت تنگ شده که تنها تسکین موقّتمه

هر حرفی رو نمیشه اینجا زد

تا الانشم زیاده روی کردم

خلوت با خودت یه چیز دیگه است

بیا پی وی

بیا خصوصی... شهید حجت اسدی

شهید مدافع حرم

https://telegram.me/joinchat/BZt28EC69pGkkU5IpD_mIA

چفیه 

@sarbazaniran

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">