مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

دیدار خانواده ی شهید هادی کجباف.... با حضرت آقا

دوشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۲۴ ق.ظ


همسر شهید کجباف:  بعد از شهادت همسرم متوجه شدیم که پیکر او در دست داعش است و انها در قبال گرفتن مبلغ زیادی پول و یا ازادکردن 150 اسیر داعشی پیکر مطهر را تحویل می دهند و  من به همه گفتم اگر من صاحب پیکر هستم اجازه نمیدهم ذره ای پول از بیت المال به دست داعش برسد.....

پسر شهید کجباف: وقتی پیش حضرت اقا بودم احساس یتیم بودن نمی کردم، احساس میکردم یک کوهی پشت سرم است.

بخشی از سخنان حضرت آقا در این دیدار:

اتفاقاتی که در منطقه ی غرب آسیا رخ می دهد

 بخشی از یک نقشه ی خیلی خطرناک است.

شهیدان مدافع حرم در مقابل این نقشه ایستادگی کرده اند.

هرکس این هارا نفهمد حقایق را نفهمیده و

هرکس این ها را انکار کند واضحات سیاسی را انکار کرده است.

منبع: مستند روایت دیدار.

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">