مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه


همرزم شهید دامرودی این چنین میگوید:

در روستای عبطین در یک مدرسه مخروبه کمین کرده بودیم.رفتیم روی پشت بام.حوالی ظهر بود که حملات خمپاره ای شروع شد.

نوار فشنگ تیربارش را برداشت

و از هم جدا شدیم...

رضا جلوتر از ما حرکت کرد.

جایی که او شهید شده بود نیروهای ما سنگر بسته بودند.

من روز بعد متوجه شدم که رضاشهیدشده.

گفته بودند زخمی است

خیلی شفاف حرف نمیزدند..

داخل خودرو نشستیم یکی از رزمنده ها یک ارپی جی به من داد و گفت نگهش دار.مهمات خودم خیلی سنگین بود گفتم نمیتوانم نگهش دارم.خیلی سنگین است.

یک نفر که پشت سرم بود گفت تیربارچی شهید شده و صاحب آرپی جی تیربار شهید را برده!

برگشتم نگاهش کردم،متوجه شدم که رضا شهید شده

رضا اولین وتنها شهید گردان 120 نفره تیپ تکاور لشگر 5نصر هستش.

نقل از همرزم شهید

شهید رضا دامرودی

کانال رسمی شهید رضا دامرودی

https://telegram.me/joinchat/Cdbj5ECkj1TQtvu_n9G3HQ

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">