مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

رفیق مثل رسول ۱

دوشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۷، ۰۶:۴۳ ب.ظ


گوشی ام زنگ خورد ,قبل اینکه فرصت جواب دادن داشته باشم ,صدای انفجار بلند شد.راننده سریع ماشین را نگه داشت و از ماشین پیاده شد .صدای جیغ و فریاد زن ها و بچه هایی که داخل ماشین بودند,بلند شد.همه می خواستند از ماشین پیاده شوند.من به کمک مرد دیگری که داخل ماشین بود ,از آن ها خواستیم که نترسند و برای پیاده شدن عجله نکنند;اما کسی گوش نمی داد .از لرزش گوشی در دستم متوجه شدم که بچه ها دو مرتبه تماس گرفتند.گوشی را جواب دادم و گفتم:"یک ماشین نزدیک ما منفجر شد".محسن پرسید :"خودت خوبی؟" از ماشین پیاده شدم و گفتم:"خوبم,جای نگرانی نیست".هنوز حرفم با محسن تمام نشده بود که حس کردم محکم به پای من چسبیده ,نگاه کردم ,دیدم یک بچه حدوداً پنج ساله محکم پای من را گرفته ,خم شدم و بغلش کردم قلبش مثل گنجشکی که ترسیده باشد ,به تندی می زد.

ادامه دارد..

@ra_sooll

 @Rasoulkhalili

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">