مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

روایتى از شهید مدافع حرم عارف کایدخورده

سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۶، ۰۸:۱۴ ب.ظ

بسم رب الشهداء و الصدیقین

در منطقه سیفات بودیم. عملیات مقدماتی آزادسازی شهرهای نبل والزهراء. درگیری در کانال خیلی شدید شد. اونجا ۹ شهید دادیم. یکى از شهدا شهید على حسینى کاهش بود، رفیق گرمابه و گلستان شهید عارف کایدخورده. عارف شاهد شهادتش بود.

عقب‌تر که آمدیم توی کانال، محمود گفت: "برید بیرون از این قتلگاه"! من عقب کشیدم. در عقب‌نشینی ترکش‌ها مهمان ما شدند... به سختی با غلتیدن خودم را به عقب رساندم. در همین حین  عارف به سرعت از خط مقدم به دنبال من آمد. از جانش ترسیدم و گفتم نرو بالای کانال که، او زبده‌تر از آن بود که فکر می‌کردم.

در فیلمی که با دوربینِ روی کلاهش گرفته بود، با وجود اینکه نارنجک کنارش منفجر شد ولی خم به ابرو نیاورد.

شجاع بود. نترس بود.

عاقبت به خیرشد.

 @labbaykeyazeinab

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۶)

یادش تا ابد جاودان
  • نگین رحمانپور
  • خوش به سعادتش😥
    عارف و امثال عارف  اسطوره های زمان ما هستند. 
    مرا روزی مباد آن دم که بی یاد تو بنشینم
    پاسخ:
    رهبر معظم انقلاب فرمودن امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست... "مرا روزی مباد  آن دم که بی یاد تو بنشینم"
  • الهام امیرآبادی
  • عارف ها رشادت ها آفریدنند تامادر آرامش وآسایش باشیم .ِکلناعباسک یازینب (س)

    سلام دوستان منم از بعضی از کارهام دست کشیدم مسیر زندگیم رو عوض

     کردم برام دعا کنید که عهدی رو با شهید عارف بستم هیچگاه نشکنم

    میخوام در روز محشر جلو تمام شهدا سربلند شم برام دعا کنید تا قیامت

    پاک بمانم منم هم نسلی عارف روز احیا ماه رمضان برا منم دعا کنید

    پاسخ:
    ان شاالله که دعای شهدا پشت شما باشه. و مطمئن باشید که در این راه و هدف شهدا کمکتون می‌کنن.

    من خدا لطف کرد در زمان مراسوشدر خوزستان اونجا بودو خدمت مادر بزرگوار و خواهرشون رسیدم و عرض تسلیت گفتم.ممنونم آقاعارف دعوتم کردی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">