مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

روایت سردار فدوی از شهید فریدونی

سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۰۸ ب.ظ


سردار «علی فدوی» درباره شهید فریدونی گفت: شهید فریدونی یکی از نیروهای جدید ما بود ولی به نظر می رسد که دل او طاقت نداشت که این سیر طولانی را طی کند و به مقصد برسد، به همین لحاظ خیلی سریع به مقصد رسید.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سردار «علی فدوی» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درخصوص شهید مدافع حرم«محمد مهدی فریدونی» از پاسداران نیروی دریایی سپاه، گفت: شهید فریدونی یکی از نیروهای جدید ما بود که دوره اول پاسداری را می‌گذراند و در نیروی دریایی سپاه مشغول شود.

دریادار فدوی افزود: به نظر می‌رسد که دل او طاقت نداشت که این سیر طولانی را طی کند و به مقصد برسد، به همین لحاظ خیلی سریع به مقصد رسید. سیری که یک پاسدار از انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته داشته، همین سیر بوده است، با این تفاوت که برخی به لحاظ دل خود این مسیر را شاید 40 ساله طی کردند تا به مقصد رسیدند، بعضی شاید 40 روز هم طاقت نیاوردند و به مقصد رسیدند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: مسیر، یک مسیر است. مسیر اسلام، انقلاب اسلامی و پاسداری از انقلاب اسلامی است. مقصد و مسیر نهایی برای همه آرزومندان و دلدادگان این راه، شهادت است. این روال، روال دائمی بوده و خواهد بود، تا زمانی که انشاءالله به قول حضرت امام(ره) این انقلاب را به صاحب اصلی‌اش حضرت صاحب‌الزمان(عج) بسپاریم.

وی درخصوص ضرورت دفاع در جبهه مقاومت تصریح کرد: دفاع در جبهه مقاومت، مثل این است که بگوییم ضرورت نفس کشیدن چیست؟ اسلام، انقلاب اسلامی و روند 40 ساله ما این بوده است که در برابر زور تحت هیچ شرایطی دست از مبارزه برنداریم و در برابر مظلوم که از طرف خود و دیگر مظلومان کمکی را می‌طلبد، ساکت نباشیم. خدا را شکر در طی این 40 سال، انقلاب اسلامی سرفراز بوده و در همه عرصه‌ها در اوج بوده است. ما امروز به برکت انقلاب اسلامی و شهدا در اوج و مقتدر هستیم.

شهید مدافع حرم«محمد مهدی فریدونی» متولد سال 1366 شهرستان فسا بود که داوطلبانه و پس از پیگیری های فراوان جهت دفاع از حریم عقیله بنی هاشم به سوریه اعزام شد. این شهید روز 13 خردادماه مصادف با شب 19 ماه مبارک رمضان با زبان روزه در اثر اصابت خمپاره به شهادت رسید.

منبع: تسنیم

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">