مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

روزت مبارک بهترین مهندس دنیا

پنجشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۵، ۰۸:۳۰ ب.ظ

 

امروز روز مهندس است.

پرنده ی خیالم به آن روزی که مدرک مهندسی ات را گرفتی پر می‌کشد.

چقدر خوشحال بودی.

شام مهمانم کردی ، برایم کادو خریدی...

و من افتخار می‌کردم که همسر یکی از بهترین مهندس های سرزمینم هستم.

اما حالا...

حالا بیشتر به تو افتخار می‌کنم.

به پیشوند قبل از مهندس

به شهیدِ مهندس قدیر سرلک

به شهید بودنت بیش از مهندس بودنت افتخار می کنم.

و با تمام وجود روز مهندس را به تو تبریک می گویم به تو که برای من و این مرز و بوم مایه مباهاتی..

روزت مبارک بهترین مهندس دنیا

پی‌نوشت: شهید قدیر سرلک کاردانی برق صنعتی و کارشناسی هوافضا داشتند و در مقطع کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی روستایی در حال تحصیل بودند که به فیض شهادت نائل آمدند.

یادشان گرامی باد.

ارسالی همسر شهید

مهندس شهید قدیر سرلک

@bisimchi1

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">