مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

زمزار توچشمی درانتظارم نیست

يكشنبه, ۹ دی ۱۳۹۷، ۰۴:۰۱ ب.ظ



قربة الی الله 

شایدخیلی زود مویه کردن روشروع کردم.

ولی چه کنم، دست خودم نیست...

وبالاخره چندروز دیگه میرسی بهترین رفیق،

میرسی به رسول ومهدی و محمدحسین،

میرسی به حاج اسماعیل وعقیل وحامد،

چندروز دیگه تو هم مرصادی میشی، مجنونی،خیبری، بدری،

تو هم میرسی به کربلای چهاریا، به والفجریا،

تو هم به شلمچه و طلاییه و پاسگاه زید،به سومار و کوشک وسرپل ذهاب،

تو هم به فتح المبینیا وبیت المقدسیا،به کاوه ها و کاظمی ها،به همت و خرازی و شهبازی و چیت سازیان و باقری و شفیعی و زین الدین و متوسلیان،تو هم به دوکوهه ایا و بچه های پادگان شهید مدنی، تو هم به کربلایی ها و ثاراللهی ها

توهم به کربلا،به اباعبدالله میرسی هنیئالک یارفیق

نگران دل ماهم نباش،نگران دلی که نیست...

تومی‌رسی به عزیزان سلام من برسان

که من هنوز بدان رهگذر گذارم نیست

من اختیارنکردم پس ازتو یاردگر

ب غیرگریه،که آنهم ب اختیارم نیست

ب رهگذارتو چشم انتظارخاکم وبس

ک جزمزار توچشمی درانتظارم نیست

@bi_to_be_sar_nemishavadd

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">