مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

زمین گِلی

دوشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۵، ۰۴:۱۴ ب.ظ

زمستان سال ۹۳ تعدادی از عملیات های لشکر فاطمیون که پیروزی های بزرگی در تاریخ این لشکر مخلص خدا محسوب می‌شود با سختی های فراوانی بدست آمد.

سردار شهید محمدرضا خاوری با نام جهادی حجت یکی از بازوهای توانمند ابوحامد در سوریه بود. رضا ویژگی های خاصی داشت هیچگاه اهل ریا و خودنمایی نبود. همیشه با نیت خالص فقط برای رضای خدا کار میکرد و همین که خدا می‌بیند برایش کافی بود. برای همین هیچکس درست و حسابی او را نمیشناخت و هنوز هم نمیشناسند.جز عده ای اندک.

شهید حجت مسئول عملیات های استان درعا بود که پس از ابوحامد دومین مقام محسوب میشد. همانطور که بارها گفته شده شهید حجت واقعا یک نخبه نظامی بود که حیف شد خیلی زود او را از دست دادیم و در قبال امانت و یادگار ابوحامد کوتاهی کردیم.

همه میدانند که در طی یکی از عملیات ها در آن سال میخواستیم عملیاتی را شروع کنیم که حاج قاسم امده بود و بهمراه فرماندهان برای بازیدید به خط رفتیم و منطقه را نشان و در مورد ان صحبت کردیم سپس حاج قاسم به ابوحامد گفتند که کار را شروع کنید. در این زمان حجت ابوحامد را به کناری برد و آرام و اهسته به ایشان گفتند که به حاج قاسم بگویید: 《 الان باران زیادی باریده و زمین پر گِل هست و عملیات کار را سخت خواهد کرد و این منطقه ناجور است و بچه ها در گل میمانند بگویید اگر میشود یک هفته صبر کنیم زمین سفت تر شود》شهید ابوحامد هم پذیرفتند و ان را با حاجی در میان گذاشتند و حاج قاسم پیشنهاد را نکته بسیار خوب و موثر دانستند و موافقت کردند و عملیات یک هفته به تاخیر افتاد و سرانجام با موفقیت پایان یافت.

حالا جمع عاشقان از میان مان رفته اند و هیچ در مورد خودشان نگفتند. حالا خیلی ها نمیدانند که حجت آن پیشنهادات و مشاوره‌ها را به ابوحامد میداد و هیچگاه ادعایی نداشت. ابوحامد به دلیل داشتن چنین نیروهایی بود که به خود میبالید و با اطمینان به دل دشمن میزد و پیروز بیرون می‌آمد. روحمان با یادشان شاد....

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

(راوی همرزم شهید)

کانال سردار شهید_حجت

http://telegram.me/joinchat/C_uoXD7j7RAZyxJDNv_Cjg

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">