مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

زندگی باهاش بهم مزه میداد

پنجشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۷، ۰۷:۳۱ ب.ظ


تازه از سربازی برگشته بود و حدود20 سالش بود

که اومدن خواستگاریم ...

هنوز کاری هم پیدا نکرده بود...

یادمه مراسم خواستگاری بابام ازش  پرسید...

" درآمدت از کجاست؟؟

گفت:من روی پای خودم هستم و 

از هر جا که باشه نونمو در میارم

حالت مردونه‌ش خیلی به دلم نشست 

وقتی میدیدم که چطور با خونوادم در مورد ازدواج صحبت میکنه ...

با هم که صحبت میکردیم گفت:

حجاب شما از هر چیزی واسم مهمتره ...

واسه عقد که رفتیم ...

دست خطی نوشت و خواست که امضاش کنم 

نوشته بود ...

" دلم نمی خواهد یک تار موی شما را نامحرمی ببیند…"

منم امضاش کردم ...

مادرم از این موضوع ناراحت شد و گفت :

این پسر خیلی سخت گیره

ولی من ناراحت نشدم 

چون میدونستم که میخواد زندگی کنه ...

واقعاً هم زندگی باهاش بهم مزه میداد

شهید مهدی‌‌ قاضی‌خانی

@modafeonharem

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">