مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه


قـسـمـتـے از وصـیـتـنـامـه

اگـر میخواهـید عزت داشـتـه باشید تا دشمن هم از شما بترسد امر به معروف و

نهے ازمنڪر ڪنید و گرنه دشمـن هـم از شماحساب نمے برد آنوقت است ڪه ذلت شروع میشود، گوشـتـان بـه دهان رهبـرے باشـد و بـدانـید ڪه هرگز ذلـت و ضررے در آن نیست. براٻ ریـاست جـمـهـور افراد سست و تـرسو را انـتخاب نڪنید ،بدانید غرب گرایان بـا شعـار مردم فریب حمایت از محرومان  واعتدال و... می آیند و بعد اقـتـدار ملت را بـا عهدنامه هایے بـدتر از ترڪمن چاے به بادمیدهندویادمان باشد تا قبل انقلاب ڪجا بودیم والان وضیعت مان چطور است. آنروز اگر یڪ آمریکایے آیت الله ما رابا ماشین زیر می گرفت  ما حق محاڪمه او را نداشتیم و الان هم در خیلی از ڪشورها چنین است و ما امروز آمریکاے جاسوس را محاڪمه و به اعدام محڪوم مـینماییم. 

پس قـدراسلام عزیز را بدانید و نعمت انقلاب را پاس بدارید، گوش به حرفـهاے یڪ عـده راحــت طلب نـدهید. اگر دقـت ڪنید همیشه افرادے ڪه بـدے انقلاب را مے گویندبرای این ملت و ڪشورڪمترین قـدمـے بـر نـداشـتـه انـد و همشیه خود را طلبڪارمیدانندوبه همانها میگوییم خیال نڪنید اگر روزے، خدا نڪند دشمن بیاید نسبت به شـمـا رحم میڪند، نخیر آنها به هـیـچ ڪس رحم نخواهند ڪرد اگر چنین باشد سـوریه، عراق و افغانستان را نظاره کنید مگر به شیعه،سنے،مسیحے و... رحم ڪرده اند،مگرآمریکا  باپخش برنامه هاے ضد خانواده به ڪسی رحم مے ڪن، مگر احداث چـنـد صـد ڪانـال مـاهـواره اے و پخش برنامه هاے ضد اسلامے و اخلاقے فـارسـے زبـان بـراے حـمـایت از خـانواده است؟؟پس بـرادران و خـواهران آنـهـا بـا انجام این ڪارها بر علیه ما هستند و بنا به دستور صریح قرآن ما نیز نباید به آنها اعتماد نماییم.

شـهید مدافع حرم قاسم تیمورے

ــاریــخ شــهــادت:۱۳۹۴/۱۰/۰۴

مـحـل شـهـادت:سـوریـه حـلـب

ســــــالـــــــــروز شـــــهـــــــادت

شـــــادے روحــــــش صـــــلـــــوات

ڪانال جاماندگان قافله شهدا

 @jamondegan

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">