مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

سخنان زیبا و کوبنده همسر شهید مدافع حرم مهدی قاسمی:

دوشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۲۶ ب.ظ

فدای لحظه پرکشیدنت که ذکر یا زینب(س) آخرین ذکر و شهادتینت بود
بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر محضر آقا یوسف زهرا امام زمان(عج)، سلام بر زهد زنده زمان امام خمینی(ره)، سلام بر نائب امام زمان رهبرم امام خامنه ای، سلام بر روح پاک شهیدان و شهدای مدافع حرم، سلام مهدی جان، سلام بر واژه ی زیبای شهید که برازنده ات بود، سلام بر خنده های زیبایت، سلام بر قامت رشید و استوارت

آقا مهدی! با  همرزمانت شهید کاظمی و ایزدیار چه عهدی بستی در جشن حنابندان که هر سه در یک شب پرکشیدید. شربت شیرین شهادت گوارایتان ای دلاوران مدافع حرم. شادی و شعفت در آزادی شهرهای شیعه نشین نبل و الزهرا همه را به وجد می آورد. چند روزی که نبودی گفته بودند آن آقایی که می خندید کجاست؟ ای کبوتر حرم، فدای لحظه پرکشیدنت که ذکر یا زینب(س) آخرین ذکر و شهادتینت بود.
به امید روزی که با ظهور آقا قامت برافرازی و در رکاب آقا صاحب الزمان(عج) نسل حرامیان تکفیری را از صحنه زمانه پاک کنی. همان لحظه که وجود نازنینت سرشار از عشق رفتن شد و آن دم که به عشق دفاع از حرم یا علی گفتی و من که باید از همه کسم دل می کندم همانجا بود که از ته قلبم تو را ای همه هستیم تقدیم خدا کردم و چه زیبا خدا تو را گلچین کرد و تو را به تمامی برای خود برد و میزبان بانوی دمشق شدی و این فقط تو نبودی که با خدا معامله کردی.
دل خوش دارم که در این جهادمقدس با تو شریکم و شرمنده رهبرم و خانواده شهدا نیستم، با هرگامی که سوی حرم برمی داشتی من هم یا زینب(س) می گفتم، تمام لحظه هایی که در جوار حرم نفس می کشیدی و به سوی شهادت می شتافتی همه ی وجود من در آنجا بود. غربت اهل بیت، غربت آقا امام زمان(عج)،غربت آقا سید علی و دلتنگی همسران و فرزندان شهدا را از عمق جان چشیده ام.

مهدی جان گام هایت لبیک یا حسین، لبیک یا زینب و لبیک یا خامنه ای را فریاد می زند، بی اعتنایی نامردان زمانه به سخنان رهبر و آقایمان جانمان را می سوزاند و خونمان را به جوش می آورد دیگر به چه بهانه هایی سرمایه های بیت المال را به تاراج می برید ای رفاه طلبان و فتنه گران هزار چهره، اُف بر شما روباه صفتان، آرزوی شورای رهبری را به گور خواهید برد.
ما منتظریم و گوش جان به فرمان رهبر و آقایمان داریم کی لب تر کنند، لبیک گویان وجودتان را از صحنه روزگار محو می کنیم و دعای سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان داریم.

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۱)

شهدا شرمنده ایم.روحشان شاد یادشان گرامی.حضرت زینب ب خانواده شهدا صبربده وپشت پناهشون باشه...🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">