مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

شروع وپایان زندگی با قرآن

پنجشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۷، ۰۶:۴۳ ب.ظ


«بِسـم  ربـــــِّـ الشــُّـهـداءِ والصِّـدیقیــن»

ازطرف من بگو

راوی همسرمعزز

شهید مدافع حرم

محمد آژند

روزهای قبل از سفرش به سوریه حال و هوای خاصی داشت؛ بسیار آرام و کم صحبت شده بود، به طوری که دل کندن از ما برایش سخت و دشوار بود . قبل از اعزام به او گفتم همه زندگی من هستی . زمانی که در سوریه به زیارت حضرت زینب (سلام الله علیها) مشرف شدی از طرف من به بانو بگو که من تمام زندگی ام را برای دفاع از حرم شما فرستاده ام آن را قبول کنید و حافظ فرزندانم باشید . همچنین از همسرم خواستم اگر شهید شد در روز قیامت شفیع من باشد.


شروع وپایان زندگی باقرآن


محمد قاری قرآن و مداح اهل بیت (علیهم السلام) بود. در مراسم عقدمان از او خواستم تا سوره ای از قرآن را باهم تلاوت کنیم زیرا اعتقاد قلبی ام بر این بود که توکل برخدا و قرآن است که زندگی انسان را به درستی می سازد، او هم قبول کرد و سوره ای از قرآن کریم را با هم خواندیم. در زمان اعزامش به سوریه هم از او خواستم با هم سوره ای از قرآن را بخوانیم گفتم شاید این آخرین بار باشد که در کنار هم قرآن می خوانیم .

 @sangarshohada

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">