مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

خاطره آشنایی با شهید سجاد زبرجدی

سه شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۵۸ ب.ظ


سلام علیکم

بنده اولین بار آقا سجاد رو جلوی پایگاه کمیل دیدم که روی موتور با دوستانش مشغول صحبت بودند و حرف مداحی افتاد و من هم در یکی از خبرگزاری ها خونده بودم حاج عبدالرضا هلالی بیمار شده اند از قضا ایشون شب قبل به هیئت هلالی رفته بود و فیلمش رو هم گرفته بود و به من گفتن که این شایعه هست تا من نگران نباشم.

خلاصه دیدار اول برای خودم جالب بود و به یاد ماندنی

در ادامه در مسجد و پایگاه زیاد میدیمشون و صحبت میکردیم.

مراسم اعتکاف

اعتکاف امسال قسمت شد در مسجد رسول اکرم به همراه شهید سجاد زبرجدی حضور داشته باشیم.

 اعتکاف وقتی محدود برای کسب رحمت و دست نیاز بردن به سمت خداوند بی نهایت است و الحمدلله تا در حد توان استفاده کردیم ولی ارتباطات کوتاهی با هم داشتیم، گرچه کوتاه ولی ماندگار بود و در آنجا قسمتمون شد پیکر یک شهید دفاع مقدس را هم زیارت کنیم.

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">