مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

شهادت زیباترین سرنوشتش بود

سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۲۶ ب.ظ


مادر شهید مدافع حرم هادی شجاع با بیان این که تحمل غم از دست دادن پسرم برای ما بسیار دشوار است گفت شهادت زیباترین سرنوشتی بود که خداوند سعادت آن را قسمت پسرم هادی داماد 23 روز کرد.

این مادر شهید در خصوص این که آیا موافق رفتن او به سوریه بودید یا خیراذعان داشت: فرزند من عاشق شهادت بود و کسی نمی توانست مانع رفتن او شود زیرا سرشار از عشق به خدا و اهل بیت (ع) بود، تمام فرزندانم فدای اهل بیت (ع) و نظام جمهوری اسلامی ایران.

گفتنی است شهید مدافع حرم هادی شجاع در تاریخ 23 شهریور ماه 1368، در شهرستان اسلامشهر به دنیا آمد، پس از پایان دوره نوجوانی و اخذ مدرک دیپلم همراه با ادامه تحصیل در رشته معماری در مقطع کاردانی، در تاریخ 28 مهر ماه 1392، در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم مشغول به کار شد. او در تاریخ 5 مهر ماه 1394، و 4 روز پس از دامادی اش عازم سوریه شد و به مدت 19 روز در سوریه فعالیت داشت که در نهایت در تاریخ 28 مهر ماه 1394، در حین مبارزه با نیرو های تکفیری به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

خــــــــادم الـشــهداء

@khadem_shohda

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">